ماجدی: جباری قهر نکرده است
افکار -

میرشاد ماجدی در مورد اینکه گفته می شود روز گذشته مجتبی جباری به دلیل اعتراض به وضعیت مالی‌اش با امیر قلعه نویی جلسه ۷۰ دقیقه ای برگزار کرده، اظهار داشت: از محتوای جلسه جباری و قلعه نویی خبر ندارم اما من تازه با جباری صحبت کردم و او در تمرین امروز شرکت می کند تا حرف و حدیثی نباشد. اگر هم بحثروز گذشته جباری مالی باشد آقای فتح الله زاده قول داده تا قبل از اعزام به قطر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

وی در مورد سفر استقلال به قطر برای برگزاری بازی با الریان قطر که نهم اسفند برگزار می شود، گفت: ما هفتم اسفند ساعت ۱۱ صبح به دوحه می رویم. برای اخذ ویزا هم مشکلی نداریم. کاروان فنی استقلال طبق قوانین باید ۲۹ نفر باشد اما تعداد کل کاروان را نمی دانم.

سرپرست آبی پوشان در ارتباط با اینکه چه زمانی از قطر باز می گردند، گفت: قرار است دهم اسفند به تهران بازگردیم. ما بعد از این مسابقه برنامه فشرده ای داریم و بیشتر از هر چیز نگران سلامت بازیکنان هستیم.

وی با اشاره به بازی با سپاهان در نهم فروردین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما از سازمان لیگ خواسته ایم تاریخ این بازی را تغییر دهد و البته آنها هم تقصیری ندارند و می گویند که تاریخ دیگری ندارند اما شرایط سختی است. ششم فروردین تیم ملی بازی دارد و بازیکنان هفتم به تهران باز می گردند.

ماجدي در مورد بازي با نفت آبادان و اينکه بازيکن محروم و مصدوم دارند يا خير گفت: بازيکن مصدوم نداريم اما احتمالا ساموئل سه اخطاره است و نمي تواند بازي کند.