افکار

- ˈحسین رضازادهˈ شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست اعضای مجمع عمومی هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از المپیک ۲۰۱۲ وزنه برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور ۳۲وزنه بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اینک در تهران جریان دارد.

وی ادامه داد: این وزنه برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می کنند.

رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک ۲۰۲۰قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیافتد که در این صورت تمام نگاه ها متوجه وزنه برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین تر می کند از این رو برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا در المپیک های بعدی موفق و بهتر عمل کنیم.

رضازاده افزود: افتخار می کنم که با مربی ایرانی توانستم چهار مدال در المپیک کسب کرده و عنوان دوم را برای کشور به دست آورم.

وی با اشاره به برنامه های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه برداری در تمام رده های سنی برگزار می شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.