تونی اولیویرا: من مربی هستم نه جادوگر
افکار

- تونی اولیویرا شامگاه امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: هر بازی مشکلات خاص خود را داشته و مسلما بازی با فجر سپاسی بازی سخت و مشکلی برای تیم ما خواهد بود.

وی افزود: فجر سپاسی تیم خوبی است که یک مربی با تجربه آن را هدایت می‌کند و این تیم در مسابقات فصل جاری خوب کار کرده، اما در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: فجر سپاسی در بازی قبلی خود شکست سنگینی متحمل شده و برای جبران این شکست مقابل ما قرار می‌گیرد و ما نیز نهایت سعی خود را خواهیم کرد که سه امتیاز این بازی دست یابیم.

تونی در مورد زمان بازی تیمش گفت: اعتراض نمی‌کنم، چون فایده‌ای ندارد، ولی تیم ما سفر طولانی را برای بازی با گهر داشته و قسمتی از سفر با اتوبوس و بخشی دیگر از مسیر با هواپیما طی کرده و اینجا این سئوال مطرح می‌شود چرا حریف ما باید دو روز بیشتر استراحت کند.


با اسم‌ها کاری ندارم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من با اسم‌ها کاری نداشته و هر بازیکنی که آماده‌تر بود در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسلما هر مربی که به نام‌ها توجه کند عمر کارش کوتاه‌تر خواهد شد و برای من تیم و کسب نتایج مهم است و باید عنوان کنم که حتی با اعتراض نیز بازیکنان ذخیره را در ترکیب جای نداده و بازیکنانی برای تیم بازی خواهند کرد که آمادگی بیشتر داشته باشند.

مربی تیم دوم جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما اوایل فصل بدنسازی کرده و روند امتیازگیری تیم در لیگ برتر مطلوب است، اما من نمی‌توانم بیشتر از این روی بازیکنانم فشار بیاورم، زیرا احتمال مصدومیت آنها وجود دارد و بضاعت تیم ما مانند استقلال نمی‌باشد که یک تیم نیز در نیمکت ذخیره داشته باشد.

وی به بازی دفاعی حریفان تراکتورسازی اشاره کرد و ابراز داشت: ملوان، آلومینیوم، داماش و ذوب آهن با ترکیب دفاعی مقابل ما قرار گرفتند و به دنبال اشتباه ما بودند تا به گل برسند و بازی با تیم‌های دفاعی سخت است، اما این هم بخشی از فوتبال بوده و ما نیز برای کسب تمام امتیازات بازی به میدان می‌رویم.


حضور تراکتورسازی در آسیا تجربه جدیدی است

تونی اولیویرا با اشاره به اینکه تمام تمرکزش بازی تراکتورسازی مقابل فجرسپاسی بوده و حاضر نیست در مورد بازی‌های آسیایی تراکتورسازی سخن بگوید، ابراز داشت: حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا که چند سال از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، تجربه جدیدی برای این تیم محسوب می‌شود.

وی افزود: من بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنم و در مورد الجزیره امارات و دیدار با این تیم بعد از بازی فردا پاسخ خواهم داد.

سرمربی تراکتورسازی چهار بازی آتی این تیم در لیگ برتر بسیار تاثیرگذار ذکر کرد و افزود: تا روز پایانی این رقابت‌ها برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد، اما چهار بازی آینده تیم مقابل فجر، نفت، استقلال و سپاهان وضعیت تیم ما را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: من مربی هستم و نه جادوگر و از من انتظار جادو نداشته باشید، اما نهایت تلاشم را برای کسب نتایج مطلوب تراکتور سازی کرده و امیدوارم این تیم را در لیگ ایران و باشگاه های آسیا به موفقیت برسانم.

محمود یاوری سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با تراکتورسازی حضور نیافت.