جدال پسران مانچینی با بنیتس بر سر پله دوم
افکار -

روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی ظاهرا برای این بازی نسبت به پیروزی ۴-۰ برابر لیدز از سری رقابت های اف ای کاپ در ترکیب تیمش چندین تغییر انجام خواهد داد. بنابراین جو هارت، گائل کلیشی و ادین ژکو احتمالا جایگزین پانتیلیمون، الکساندر کولاروف وکارلوس توس می شوند.

خبر خوش برای منچستر سیتی می تواند بازگشت وینسنت کمپانی مدافع و کاپیتان سیتی باشد، بازیکنی که در حال حاضر سخت در تلاش است تا با رسیدن به مرز آمادگی کامل به میادین بازگردد و در صورت رسیدن به این بازی او می تواند از ابتدا در قلب خط دفاعی بازی کندو کولو توره به پست اصلی اش بازگردد.

حضور گرت بری با توجه به مصدومیتی که دارد هنوز قطعی نیست در حالی که میکا ریچاردز قطعا به این بازی نمی رسد.

در سوی دیگر انتظار می رود تا رافا بنیتس سرمربی موقت چلسی نیز چندین تغییر نسبت به تساوی ۱-۱ برابر اسپارتا در لیگ اروپا در ترکیب تیمش انجام بدهد، در نتیجه بازیکنان مهمی از جمله اشلی کول، فرانک لمپارد و برانیسلاو ایوانوویچ که همگی در بازی برابر اسپارتا استراحت کردند ممکن است در بازی روز یکشنبه به جای جان تری، اوبی میکل و برترند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

ادین ازارد که در بازی پنجشنبه شب گل دیر هنگام پیروزی بخش تیمش را برابر اسپارتا به ثمر رساند احتمال اینکه به ترکیب اصلی بازگردد وجود دارد که در این صورت اسکار راهی نیمکت ذخیره ها خواهد شد.

انتظار می رود تا در نوک خط حمله همچنان از دمبا به جای فرناندو تورس استفاده شود پس از آنکه دمبا با نتوانست به دلیل سابقه حضور در لیگ اروپا به همراه نیوکاسل برای چلسی در چهارشنبه گذشته بازی کند

منچستر سیتی از چهار مصاف اخیرش با چلسی با متحمل شدن دو شکست تنها یک بار به پیروزی رسیده

چلسی ۱۰ بازی از ۱۲ بازی ابتدایی خارج از خانه خود را برابر منچستر سیتی پیروز شده اما سیتی هر سه بازی اخیرش در ورزشگاه اتحاد را موفق به کسب پیروزی شده.


ادین ژکو مهاجم منچستر سیتی شش گل در هفت بازی اخیرش در لیگ برتر به ثمر رسانده

سیتی در این فصل دومین بهترین آمار بازی های خانگی را دارد در حالی که چلسی دومین بهترین امار بازی های خارج از خانه را در لیگ برتر جزیره دارد در حالی که منچستر یونایتد از هر دو حیثبرتر می باشد

فرانک لمپارد(تصویر سمت راست) به دنبال گلزنی در پنجمین بازی متوالی خود در لیگ بوده که بیش از این دو بار در طول دوران حرفه ای خود موفق به انجام آن شده - سال ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰).


آبی های لندن در این فصل صاحب هشت ضربه پنالتی شده اند که بیش از هر تیم لیگ برتری دیگر محسوب می شود

فرناندو تورس به دنبال آن است تا به آمار ضعیف یک گل در ۱۳ بازی اخیرش پایان بدهد. در بازی اخیر برابر اسپارتا او بیشترین ضربات به سمت دروزاه را داشت اما موفق به گلزنی نشد هر چند که تنها یکی از آن شوت ها در چهارچوب بود.


آبی های لندن از بابت بازی های که برد را با باخت عوض کرده اند در رتبه سیزدهم قرار دارند چرا که آنها ۱۴ امتیاز در بازی های که نزدیک به پیروزی بودند از دست داده اند