افکار -

عباس محمدرضایی درباره وضعیت استقلال پیش از بازی با الریان قطر گفت: بعد از بازی برابر نفت آبادان فشار زیادی روی بازیکنان ما وارد شد که با ریکاوری و تمرینات وزنه، توانستیم باز به شرایط آرمانی برسیم. امروز هم با تمرینات تاکتیکی قرار است کادر فنی، الریان را آنالیز کند تا با شناخت مناسبی به قطر برویم.

او در ادامه با انتقاد از وضعیت مالی استقلال گفت: امیدوارم مسئولان کمک کنند تا وضعیت مالی ما پیش از سفر تا حدی حل شود و بتوانیم با روحیه‌ای بالا به دوحه برویم. درست است که ما وقتی از ایران خارج می‌شویم با تعصب ملی در مسابقات حاضر می‌شویم، ولی قبلش نیاز به کمک‌هایی است که روحیه ما را افزایش دهد چرا که با این مشکلات مالی، نتیجه‌ گرفتن شاهکار است.

هافبک استقلال که اولین تجربه آسیایش را تجربه می‌کند، در این باره گفت: کسی که در استقلال بازی می‌کند، استرس ندارد و از خدا می‌خواهیم تا با اعاده حیثیت در آسیا، نام ایران را بالاتر ببریم. متاسفانه کشورهای عربی خلیج فارس فوتبال بازی نمی‌کنند و با وقت کشی زیبایی‌های آن را از بین می‌برند. با این حال برای این تجربه آسیایی آماده‌ام و با انگیزه کامل در اختیار تیم هستم.

او در ادامه از هدف آسیایی استقلال صحبت کرد و افزود: هدف ما قهرمانی است و ما برای سه امتیاز در همه دیدارها حاضر می شویم.

محمدرضایی در پایان به نقش هواداران استقلال اشاره کرد و گفت: طرفداران یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم با حضور هوادارانمان در قطر احساس غریبی نکنیم و بتوانیم بازی راحتتری از خود به نمایش بگذاریم.