محمد قاضی: ناراحتم و پنهان هم نمی‌کنم
افکار -

محمد قاضی درباره شرایطش در پرسپولیس، ناراحتی‌ خود از وضعیتش در این تیم و آینده سرخپوشان صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

در بازی با آلومینیوم به یک امتیازی رسیدید که خیلی به سودتان نبود…

بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول چند موقعیت گل هم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. در ادامه بازی یک سری مشکلاتی پیش آمد و مربی ما از زمین اخراج شد که باعثشد بازی افت کند. در کل نیمه دوم زیاد جالب نبود. ما به یک امتیاز رسیدیم در حالی که برای رسیدن به بالای جدول به ۳ امتیاز احتیاج داشتیم.

دومین بار در چند هفته گذشته است که گل‌محمدی از نیمکت پرسپولیس اخراج می‌شود…

در آن صحنه پشت دروازه بودم و خودم را گرم می‌کردم. ندیدم، چه اتفاقی افتاد. اعتراض سرمربی به تصمیم‌ داور کاملا طبیعی است اما این که داور سریعا مربی را اخراج کند، زیاد جالب نیست و برای ما مشکل ایجاد می‌کند. بالاخره غیبت گل‌محمدی و حسینی در بازی بعد تاثیرگذار است؛ چرا که مربیان باید نکاتی را که به ذهنشان می‌رسد، به بازیکنان گوشزد کنند.

مقابل آلومینیوم بازی نکردی. علت خاصی داشت؟

نمی‌دانم چرا از من استفاده نشد. باید این موضوع را از گل‌محمدی بپرسید.

به نظر می‌رسد از شرایطت در پرسپولیس راضی نیستی؟

بله، از وضعیتم راضی نیستم؛ چرا که زمانی که به پرسپولیس آمدم، ملی‌پوش بودم و عملکرد خوبی داشتم اما مصدومیتی پیدا کردم که کارم را سخت کرد. باید به عنوان یک بازیکن بعد از این مصدومیتم از سوی کادر فنی و باشگاه حمایت شوم. البته ۹۰ دقیقه مقابل سپاهان بازی کردم که نتیجه آن بازی به نفع ما شد. مقابل نفت تهران هم ۶۰ دقیقه بازی کردم و یک پاس گل دادم. توقع دارم همان‌طور که به سایر بازیکنان توجه می‌شود، به من هم توجه شود تا بتوانم خود را نشان دهم.

یعنی معتقدی به بعضی بازیکنان بیشتر توجه می‌شود؟

این را دیگر نمی‌دانم. من مصدومیت سختی داشتم و آن را با تلاش کادر پزشکی به خوبی گذراندم. یک دوره بد آسیب‌دیدگی داشتم که بالاخره این دوره را در همین باشگاه گذرانده‌ام. انتظارم این است که با حمایت همه به شرایط ایده‌آل برسم. ملی‌پوش بودم که به پرسپولیس آمدم و فقط می‌خواهم به من کمک شود که به شرایط خوبم بازگردم. چیز زیادی هم نمی‌خواهم.

روز گذشته تمرین نکردی و زودتر از ورزشگاه خارج شدی. حاشیه‌هایی در همین رابطه به وجود آمد ولی گل‌محمدی گفت که مشکلی با تو ندارد…

دیروز به خاطر شرایطی که داشتم، قرص مصرف کردم و با توصیه دکتر تمرین نکردم. چیز خاصی نبود. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و وظیفه دارم که تمام تلاش خودم را انجام دهم اما یک سری اتفاق‌ها افتاده که ناراحتم و نمی‌توانم الکی خودم را خوشحال جلوه دهم. آدمی نیستم که دو رو باشم و اگر ناراحتی داشته باشم، آن را پنهان نمی‌کنم.

یکی از روزنامه‌ها از پیشنهاد سپاهان به تو برای فصل بعد خبر داده بود…

وقتی در تیمی مثل پرسپولیس که حاشیه‌های زیادی دارد، مشکلاتی پیش می‌آید، مطمئنا صحبت‌ها و پیشنهادهایی برای فصل بعد پیش می‌آید اما الان درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم. همه این صحبت‌ها را به آخر فصل موکول می‌کنم؛ چرا که تا پایان فصل قرارداد دارم.

به خاطر شرایطت با مربی یا مدیریت باشگاه صحبت می‌کنی یا می‌خواهی از نظر فنی به حقت برسی؟

نه، باید به لحاظ فنی به حقم برسم. تلاشم را بیشتر می‌کنم. بازیکنی نبودم که نیمکت‌نشین باشم. باید به شرایط ایده‌آل خودم برگردم. از نینمکت‌نشینی هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر اصلا خوشم نمی‌آید.

هفته بعد باید به مصاف سایپا بروید…

با شرایطی که داریم، گرفتن سهمیه آسیا برایمان سخت شده است. همه چیز دست خودمان است. میتوانیم همه چیز را درست کنیم یا برعکس وضعیتمان را بد کنیم. باید خوب فکر کنیم و بجنگیم. سایپا هم تیم خوبی است که با کادر فنی خوبش فوتبال را خوب بازی میکند و مقابل ما انگیزه بالایی خواهد داشت.