گفت‌وگوی مشکوک قلعه‌نویی و صادقی
افکار

- تیم استقلال آخرین تمرین خود را در تهران در مقابل الریان قطر از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان که با استقبال حدود ۲۰۰ تماشاگر برگزار شد، مجتبی جباری تنها غایب بود و همین مسئله موجب نگرانی طرفداران تیم استقلال شد.

هواداران این تیم مدام از کادر فنی و مسئولان استقلال سؤال می‌پرسیدند که آیا جباری به قطر می‌رود یا خیر.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین تمامی بازیکنان را جمع و حدود ۱۰ دقیقه با آنها صحبت کرد. سپس امیرحسین صادقی تنها بازیکنی بود که با قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی صحبت می‌کرد. نکته جالب اینجا بود که طرز صحبت مدافع استقلال با قلعه‌نویی به شکلی بود که همه تصور می‌کردند که او با سرمربی استقلال جروبحثمی‌کند اما با فاصله دوری که از جایگاه خبرنگاران و سرمربی استقلال ایجاد شده بود، مشخص نشد چه صحبتی میان این دو نفر شکل گرفته است.

* هواداران تیم استقلال دو بنر به ورزشگاه آورده بودند که روی یکی از آنها نوشته شده بود به امید کسب عنوان قهرمانی آسیا و حک شدن سومین ستاره روی سینه استقلال. بنر دیگر مربوط به فرهاد مجیدی بود که طرفداران آن را روی سکوها پهن کرده بودند.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال روی سکوها قصد داشتند بازیکنان و کادر فنی را تشویق کنند که استقبال چندانی از این موضوع نشد و تشویق‌ها مسکوت باقی ماند.

*‌ آرش برهانی با وجود سرماخوردگی شدید پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته مهدی رحمتی امروز با لباس گرم و کلاه زیر نظر بابازاده تمرین کرد. وی نیز همچنان بیماری سرماخوردگی‌اش بهبود پیدا نکرده است.

* سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده به همراه میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در قالب گروه‌های ۴ و ۵ نفره حرکات ترکیبی انجام دادند و در بخش پایانی تمرین بازیکنان در قالب دو گروه صورتی و آبی فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* تیم فوتبال استقلال صبح فردا تهران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد و قرار است فردای این تیم دو جلسه تمرینی در این کشور انجام دهند و روز چهارشنبه به مصاف الریان بروند.

انتهای پیام/ی