به گزارش افکارنیوز، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ایران هیچ بازی آسانی وجود ندارد و نفت هم برای ما چندان آسان نخواهد بود. بازی فردا برای من از بازی با استقلال مهم‌تر است و برای همین تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. نفت تهران مدافعان بسیار خوبی دارد و در ضدحملات سریع کار می‌کند. آنها بازیکنان خوبی دارند ولی ما نیز تمام تلاش‌مان را برای کسب سه امتیاز انجام خواهیم داد.

وی درباره بازیکنان دو اخطاره تیمش بیان کرد: به خاطر بازیکنانی که خطر سه کارته شدن تهدیدشان می‌کند، هیچ ترسی نداریم و بیشتر تمرکزمان روی بازی با نفت است. بازی با نفت در وسط هفته انجام می‌گیرد و برای همین انتظار حضور پرشور هواداران مانند بازی مقابل الجزیره امارات را نداریم. درست است که بازی با الجزیره هم وسط هفته بود ولی این بازی با همه بازی‌ها متفاوت بود که منجر به افتخارآفرینی تراکتوری‌ها شد.

اولیویرا درباره مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی گفت: شهری مثل تبریز باید آنقدر اسپانسر داشته باشد که تیم تراکتورسازی را مورد حمایت قرار دهد. مشکلات زیادی داریم و از همه خواسته‌ایم تا به تراکتورسازی کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در انتها اظهار داشت: تصمیم گرفتهایم، قهرمان لیگ برتر شویم. باید برای این هدفمان تلاشهای بسیاری انجام دهیم.