انتقاد مالک باشگاه داماش از رفتار هواداران

به گزارش افکارنیوز،شهرام قویدل امروز در رشت با تأیید احتمال جدایی‌ خود از باشگاه داماش گیلان و انتقاد از رفتار هواداران در تمرین داماش، اظهار کرد: در تمرین عصر یکشنبه حدود ۱۵۰ نفر از هواداران داماش به صورت خودجوش مقابل رختکن تیم تجمع کردند و مانع از برگزاری تمرین تیم شدند.

وی با بیان اینکه اینگونه برخوردها اصلاً رفتار حرفه‌ای نیست، افزود: معلوم نیست ساختار باشگاه کجاست.

مالک باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه در لیگ حرفه‌ای تعیین تکلیف تماشاگران برای ما خوب نیست، تصریح کرد: از آنجا که احتمال این اتفاق داده می‌شد، بنده از ابتدا نیز مخالف حضور تماشاگران بر سر تمرین تیم بودم و باید تمرین تیم در پشت درهای بسته انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: این افراد قبل از تمرین در فضای مجازی با هم قرار گذاشته‌اند و این حرکت از قبل هماهنگ شده بود.

قویدل با اشاره به اینکه مسئول رسانه‌ای داماش از قبل چنین موضوعی را می‌دانسته است، خاطرنشان کرد: این مسئول خودش جزو هماهنگ کننده‌ها بود اما هیچ حرکتی انجام نداده است.

وی درباره واگذاری اختیار تام به مدیر‌عامل تیم داماش، اضافه کرد: عابدینی حق دارد سرمربی تیم را عوض کند اما این درست نیست که هواداران چنین چیزی را تحمیل کنند و این رفتار را محکوم می‌کنیم.

مالک داماش گیلان افزود: این رفتار اصلاً قابل توجیه نیست و با ادامه این روند ممکن است فردا هواداران بیایند و بگویند که قویدل هم نباشد.

قویدل با بیان اینکه بنده تاکنون ۵ میلیارد تومان برای تیم داماش سرمایه‌گذاری کرده‌ام، تصریح کرد: چیزی عایدم نشده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت نهایی بنده تا پایان امروز سهشنبه مشخص میشود.