استقلال به دنبال صدرنشینی در آسیا

به گزارش افکارنیوز،استقلال روز چهارشنبه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم العین امارات است. العین صدرنشین گروه D است و در بازی اول الهلال عربستان را ۳ بر یک شکست داد.

حریف استقلال صدرنشین لیگ امارات هم است. این تیم در ۱۸ بازی ۵۹ گل زده که نشان‌دهنده قدرت کوبندگی خط حمله تیمش است. البته استقلال هم بهترین خط دفاع لیگ برتر ایران را در اختیار دارد و تقابل مهاجمان خطرناک العین با مدافعان و دروازه‌بان استقلال دیدنی خواهد بود. البته به شرطی که مهدی‌ رحمتی مصدوم به بازی با العین برسد. در غیر اینصورت شرایط استقلال در اولین بازی خانگی و آسیایی‌اش سخت خواهد شد.

استقلال از نظر فنی مشکلی ندارد هرچند از نظر مالی این تیم در وضعیت نابسامانی است. اما امیر قلعه‌نویی می‌گوید استقلال از نظر فنی روز به روز بهتر شده است. در بازی با الریان قطر هم استقلال نشان داد که یکی از بزرگان فوتبال آسیاست.

آبی‌پوشان امیدوارند که هواداران‌شان چهارشنبه آنها را تنها نگذارند و با حضور پرشمار و پرشور در ورزشگاه آزادی یار دوازدهم استقلال در این بازی باشند.

امیر قلعه‌نویی در دو روز گذشته در تمرینات استقلال حاضر نشده تا شایعه‌های زیادی در مورد سرمربی استقلال منتشر شود. هرچند نزدیکان قلعه‌نویی علت خانه نشینی دو روزه او را بیماری سرماخوردگی عنوان کرده‌اند.

با این حال هواداران استقلال امیدوارند قلعه‌نویی را زودتر در کنار تیم‌شان ببیند و خیال‌شان راحت شود.

به جز مهدی رحمتی وضعیت خسرو حیدری هم در ابهام است و شاید حیدری هم به دلیل مصدومیت نتواند استقلال را همراهی کند.

آبی‌پوشان می‌خواهند در ورزشگاه آزادی و در اولین دیدار خانگی خود در آسیا با پیروزی برابر صدرنشین لیگ امارات هم خودشان جای العین را در صدر گروه D بگیرند و هم برای حریفان آینده خود در آسیا خط و نشان بکشند.

در گروه D اکنون العین امارات با ۳ امتیاز صدرنشین است. استقلال ایران و الریان قطر با یک امتیاز در رده دوم و سوم هستند و الهلال عربستان هم بدون امتیاز چهارم است.