کشتی فرنگی از بلاتکلیفی درآمد

به گزارشافکارنیوز،رحیم علی آبادی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: انتصاب اعضای جدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی رسول خادم باعثشد تا فرنگی کاران پس از مدتها بلاتکلیفی و سردرگمی به آینده مشخصی امیدوار شوند و از این پس با خیالی آسوده به تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

وی تصریح کرد: متاسفانه طوری عنوان شده بود که انگار کشتی فرنگی ایران متکی بر چند نفر از مربیان محدود و مشخص بود و هیچ مربی دیگری توان اداره این امور را نداشت. خوشبختانه پس از صدور احکام مربیان جدید، به وضوح دیدم که مربیان خوب و با تجربه ای سکان هدایت را در دست گرفتند. مطمئنا این مربیان با تکیه بر دانش و تجارب مطلوب خود می توانند فرنگی کاران را تا رقابتهای قهرمانی آسیا به بهترین شکل ساخته و پرداخته کنند.

پیشکسوت کشتی کشورمان در خاتمه با اشاره به تصمیم فکورانه رسول خادم در این رابطه گفت: مدیر فنی تیم های ملی کشتی ضمن انتصاب مربیان جدید در تیم ملی کشتی فرنگی، ‌ همچنان به کادر فنی قبلی نیز احترام گذاشت و به نوعی راه بازگشت آنان را از بین نبرد. خادم در ابتدا همان مربیان قبلی را دعوت به کار کرد و پس از مدتی که دید این افراد حاضر به همکاری مجدد نیستند، مربیان دیگری را منصوب کرد که این تصمیم او بسیار منطقی و جوانمردانه بود.

رسول خادم روز دوشنبه بهرام مشتاقی، عبدالله چمنگلی و علی اشکانی را تا پایان خردادماه سال آينده به عنوان سرپرست، مربی ارشد و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب كرد. ضمن اينكه دحسين ابراهيميان (ملاقاسمي)، رحيم علي آبادی و احد پازاج نيز به عنوان گروه مشاوران امور فنی كشتی فرنگی منصوب شدند.