به گزارش افکارنیوز، مصطفی شکری در خصوص آخرین وضعیت پرونده وینگادا و به اتمام رسیدن زمان پرداخت حق و حقوق وی اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده بالاخره شخصاً با وینگادا مذاکره‌ای مستقیم داشتم. من به ایشان نظر باشگاه را گفتم و اعلام کردم با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه پرسپولیس است این امکان وجود ندارد که در یک مرحله تا روز ۱۵ مارس پول را پرداخت کنیم اما به وی قول دادم که تا پایان آوریل یعنی حدود ۵۰ روز دیگر کل مطالبات وی و کاروالیهو را پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: سپس ایشان از من سؤالی داشت که آیا نیاز به نوشتن توافقنامه‌ای است یا خیر، که من به ایشان گفتم نیازی به نوشتن توافقنامه نداریم.

شکری ادامه داد: من از ایشان خواستم که تا پایان آوریل موضوع را به کمیته انضباطی فیفا نکشاند، همیشه در صورتی پرونده‌ها به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت که طلبکار این درخواست را داشته باشد که خوشبختانه وینگادا هم اعلام کرد که دوست ندارد پرسپولیس صدمه و زیان و ضرر ببیند. وینگادا اعلام کرد که «در جلسه‌ام با رویانیان از حسن نیت ایشان با خبر شدم».

مشاور حقوقی مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته قرار شد برای توافق نهایی با وکیل ایشان نیز صحبتی داشته باشیم تا توافقات اولیه ما اجرایی شود. با توجه به ایام عید امیدواریم پول مذکور سریعاً تهیه و در دو مرحله تا ۵۰ روز دیگر به وینگادا پرداخت شود. البته ایشان از شکایت ما به دادگاه عالی ورزش نیز ناراحت بود که ما دلایل خودمان را برای ایشان توضیح دادیم.