آخرین اخبار از پیوستن دانیل داوری به تیم ملی

به گزارشافکارنیوز،مهدی محمد نبی در مورد جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز این جلسه با محوریت کاهش یا عدم کاهش تعداد تیم های لیگ برتری برگزار می شود.

وی در مورد اینکه رسانه های آلمانی از حضور دانیل داوری دروازه بان دو رگه ایرانی - لهستانی در بازی تیم ملی ایران با کویت در ششم فروردین خبر داده اند، گفت: دانیل داوری برای بازی با کویت به اردوی تیم ملی در امارات ملحق می شود و برای این حضور مشکلی ندارد.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش پیش از رفتن به مرخصی اعلام کرده بود برای دیدن برخی دیگر از بازیکنان دو رگه به اروپا سفری خواهد داشت، عنوان کرد: در جلسه ای که پنجشنبه با وی داشتیم صحبتی در این خصوص نشد و بازیکن جدیدی به ما معرفی نشده است.

نبی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیم ملی در اردوی امارات با تیم امید این کشور بازی تدارکاتی برگزار کند، تصریح کرد: ما بازی با تیم امید امارات نداریم. البته کی‌روش برای این اردو بازی تدارکاتی درخواست کرده است اما بعید است که بتوانیم حریف تدارکاتی داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی کشورمان در ارتباط با اینکه روز گذشته در برنامه ورزش و مردم از فراهم شدن زمینه بازگشت رحمتی به تیم ملی خبر داده بود و گویا این خبر باعثناراحتی کی‌روش شده، گفت: در این ارتباط چیزی نشنیدم. رسانه های مختلف در مورد رحمتی پیگیری می کنند و من هم همیشه گفته ام نه تنها رحمتی بلکه خیلی از بازیکنان دیگر هم هستند که نامشان برای AFC و فیفا ارسال شده است. دعوت یا عدم دعوت از این بازیکنان به نظر کی‌روش بستگی دارد.

نبی در پایان در ارتباط با خواسته دو باشگاه استقلال و سپاهان برای موکول شدن بازی نیمه نهایی در تاریخ ۱۰ فروردین به زمان دیگری گفت: در این زمینه سازمان لیگ مستقل عمل می کند و فدراسیون دخالتی نمی کند. ضمن اینکه من تا جایی که می دانم این دو تیم برای برگزاری این بازی مشکلی ندارند.