به گزارش افکارنیوز، کاوه پاشایی امروز بیان داشت: هر دو تیم صنعت و میناب طیور از مدعیان صعود هستند که این بازی با توجه به حساسیت می‌تواند جذاب باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده هواداران، مسئولان استانی و شهرستانی برای تشویق تیم در ورزشگاه افزود: از تماشاگران و هواداران واقعی تیم می‌خواهیم که در شرایط کنونی بازیکنان را تنها نگذارند.

سرپرست فوتبال صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: پس از باخت هفته گذشته در امیدیه بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و آماده این بازی هستند.

پاشایی با اشاره به بدشانسی تیمش در بازی گذشته ابراز داشت: بازی کردن در هوای بسیار گرم اهواز برای هر تیمی سخت بود اما بازیکنان ما با بدشانسی مقابل حریف شکست خوردند.

وی که از صعود تیمش به لیگ دسته اول فوتبال کشور امیدوار بود در ادامه اظهار داشت: با پیروزی در این بازی تا حدودی راه صعود برای ما هموار می‌شود.

سرپرست فوتبال صنعت ساری با اشاره به محرومیت سرمربی تیمش افزود: بنا به دلایلی نامعلوم سه هفته‌ای است که لطفی سرمربی صنعت ساری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون از نشستن روی نیمکت محروم است.

به گزارش فارس، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور سه شنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۱۶ صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری میزبان میناب طیور هرمزگان است.

گزارش فارس حاکیست هم اکنون صنعت ساری و میناب طیور هرمزگان در جدول ردهبندی با ۳۹ امتیاز به ترتیب پنجم و ششم هستند.