لک: از بازیکنان عذرخواهی کردیم

به گزارشافکارنیوز،رضا لک در مورد شرایط و مشکلاتی که در اردوی تیم ملی فوتسال وجود دارد عنوان کرد: ما به علت اینکه در آکادمی ملی فوتبال محدودیت‌هایی وجود داشت مجبور شدیم خوابگاه بازیکنان و کادر فنی را در مجموعه انقلاب بگیریم و شاید همین رفت و آمدها کمی دچار مسئله شده باشد.

وی درباره اینکه بازیکنان لباس مناسبی برای تمرین ندارند، خاطرنشان کرد: می‌دانید که لباس‌های تیم ملی را شرکت آل اشپرت تهیه می‌کند و به علت اینکه تغییراتی در زمان برگزاری اردو صورت گرفته بود، پیش‌بینی نشده بود که لباس‌ها در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. این مسئله تا زمان اردوی اصلی تیم ملی برطرف خواهد شد. ما در ابتدای این اردو از بازیکنان عذرخواهی کردیم تا شرایط را در آینده بهتر فراهم کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا این شرایط را با رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در میان گذاشته است، یادآور شد: همان روزهای ابتدایی با خسوس و افتخاری صحبت کردم و گفتم که خوب نیست شرایط تیم ملی اینگونه باشد و به هر حال بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تاثیرپذیر هستند. به علت مسائل و تغییراتی که در اردو به وجود آمد پیش‌بینی امکانات صورت نگرفته بود که این موارد در آینده برطرف خواهد شد.

لک درباره شرایطش در تیم ملی تصریح کرد: تکلیفم در تیم ملی مشخص نیست. قرار است در دو سه روز آینده با افتخاری جلسهای داشته باشم و در مورد نحوه فعالیتم در تیم ملی با او صحبت کنم. خسوس علاقمند است تا من در تیم ملی حضور داشته باشم. از طرف دیگر چند باشگاه پیشنهاد دادهاند که باید در جلسات شرایط را مورد بررسی قرار دهیم و درباره نحوه فعالیتم در تیم ملی صحبت کنیم.