مظلومی: سپاهان را می بریم اما نه بخاطر استقلال

به گزارشافکارنیوز،پرویز مظلومی درباره شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل گهر دورود اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان خیلی خوب ایده های ما را در زمین پیاده می کنند و می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. مقابل گهر هم فرصت های خوبی بدست آوردیم و خوشبختانه توانستیم گل برتری را بزنیم و پیروز شویم.

وی درباره اینکه گفته می شود ذوب آهن نسبت به آلومینیوم و داماش بازی های سخت تری دارد، عنوان کرد: اینطور نیست. تمام بازی ها سخت است و نمی توان شانس هیچ کدام از تیم ها را بیشتر دانست. مهم این است که سرنوشت مان برای ماندن در لیگ حالا دست خودمان است و خودمان تصمیم می گیریم که سقوط کنیم یا در لیگ بمانیم.

سرمربی آلومینیوم همچنین گفت: ما از دو حریف بعدی مان شناخت خوبی داریم. تراکتورسازی و سپاهان تیم های خوبی دارند اما با توجه به اینکه در کورس رقابت برای قهرمانی هستند استرس زیادی دارند.

او درباره بازی هفته آخر با سپاهان و اینکه شاید هواداران استقلال برای قهرمانی محتاج پیروزی آلومینیوم در هفته پایانی شوند، ‌تاکید کرد: انشاءالله استقلال این هفته قهرمانی اش مسجل می شود تا کار به هفته آخر نکشد. من کار خودم را می کنم و برای تیم خودم تلاش می کنم. البته به عنوان یک استقلالی برایم مهم است که استقلال قهرمان شود اما اگر هم سپاهان را ببریم برای ماندن خود در لیگ این کار را کرده ایم. امیدوارم هرتیمی حقش است به پیروزی برسد.

مظلومی درباره وضعیت ایمون زاید گفت: او نتواسته خوب کار کند اما امیدواریم در این دو هفته پایانی به کمکمان بیاید.
وي با اشاره اينكه دوست ندارد به عنوان يك استقلالي از اين تيم شكايت كند،عنوان كند: اول بايد بگويم خيلي مي گفتند من با فتح الله زاده ناهار خورده ام در حالي كه اينطور نيست. با فتح الله زاده رابطه خوبي داريم امابراي اينكه حرف و حديث درست نشود به ديدارش نمي روم.