بهترین بازیکن دیدار استقلال و الریان مشخص شد

به گزارشافکارنیوز،محمدرضا کسرایی در مورد اینکه چه بازیکنی روز گذشته به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: فرهاد مجیدی از سوی مسئولان مسابقه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها بازیکن قطری را به عنوان برترین بازیکن میدان اعلام کرده بودند، عنوان کرد: اشتباهی است که معمولاً رسانه‌های ما انجام می‌دهند. در پایان هر بازی شبکه‌هایی که حق پخش مسابقه را در اختیار گرفته‌اند می‌توانند مصاحبه‌ای را بلافاصله در پایان بازی با کادر فنی و بازیکنانی که از قبل انتخاب کرده‌اند انجام دهند. همین مسئله باعثایجاد سوتفاهم رسانه ها می شود.

رئیس امور بینالملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این شرکتها با توجه به اینکه اکثراً عربزبانند و گزارشگرانشان مسلط به زبان عربی هستند نفراتی را انتخاب میکنند که زبان عربی بلد هستند به همین خاطر وقتی تابلوهای تبلیغاتی را برای مصاحبه پشت بازیکنان قرار میدهند این اشتباه برای خبرنگاران به وجود میآید که این نفرات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدهاند. بازیکنانی که از سوی این شبکهها برای انجام مصاحبه انتخاب میشوند ملزم به حضور در این گفتوگوها هستند.