کی‌روش: کل تیم باید جایگزین دژاگه شود

به گزارش افکارنیوز،کارلوس کی‌روش در مورد اینکه در دیدار مقابل قطر نمی‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند گفت: من نسبت به فرگوسن شرایط بهتری دارم چرا که دستیاران بهتر از آن هستند راجع به این مسئله هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد. سیموئز شخصی است که بیش از ۴۰ سال سابقه حضور در فوتبال را دارد، نمازی و گاسپارت نیز همکاران بسیار خوبی هستند هیچ شکی نیست که دوست داشتم روی نیمکت بنشینم اما اطمینان می‌دهم به شما که در آن مسابقه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: دقیقاً موضوع این است که اگر نتوانیم خارج از محدوده زمین نیز عملکرد خوبی داشته باشیم مطمئناً ضربه خواهیم خورد در بازی که من مقابل ازبکستان روی نیمکت حضور نداشتم دیدید که داور اماراتی چگونه توانست مسبب شکست تیم ملی شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که مصدومیت دژاگه در این زمان تیم ملی را با مشکل روبرو نخواهد کرد عنوان کرد: همانطور که همه می‌دانند دژاگه بازیکن مهمی برای ما است متأسفانه مصدومیت او در بدترین شرایط ممکن رقم خورد مسئله‌ای که باید خیلی به آن توجه کنیم این است که نمی‌توان با حساب کردن تنها روی یک بازیکن پیروز شد و به موفقیت رسید اگر فقط از من این سئوال را بپرسید که چه کسی را می‌توانم جایگزین دژاگه کنم بی‌درنگ پاسخ خواهم داد که کل تیم ما باید جایگزین دژاگه شود پیش از این نیز در حمله بازیکنان ما عملکرد خوب و مثبتی داشتند، خلعتبری، رضایی، انصاری‌فرد، اولادی و … همه بازیکنانی بودند که عملکردشان بسیار خوب بوده است.

وی تأکید کرد: باز هم اعلام می‌کنم مهمترین فاکتور موفقیت عملکرد تیم است و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید با یک کار تیمی به موفقیت برسیم. در مورد مصدومان کار از دست ما خارج است ما می‌توانیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و آن را به کنترل در بیاوریم اما وقتی مصدومیتی اتفاق می‌افتد این امر خارج از کنترل ماست.

کیروش در مورد دروازهبانان تیم ملی اظهار داشت: دروازهبانان خوبی داریم که حدود ۵ نفر در آمادهباش تیم ملی هستند میخواهم به مسأله دعوت از داوری اشاره کنم زمانی که ما این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم هیچ وقت این حرکت معنای این را نداشته که قرار است او جایگزین شخصی شود وقتی یک بازیکن به گروهی دعوت میشود برای این است که ما میخواهیم از بین تمامی نفرات بهترین را انتخاب کنیم ارتباط دادن رحمتی و داوری اشتباه است ۵ دروازهبان خوب مثل احمدی، حقیقی، داوری و ... را داریم که در آمادهباش کامل به سر میبرند و اگر احتیاج باشد از بین این نفرات بهترین را انتخاب خواهیم کرد.