به گزارش افکارنیوز، پرویز مظلومی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمهای آلومینیوم و تراکتورسازی، عنوان کرد: متاسفانه تیم ما پس از بازی با گهر دورود با یک استراحت اجباری ۲۰ روزه مواجه شد و بازیکنان ما که خستگی یک لیگ طولانی مدت را در بدن دارند، مجبور به بدنسازی دوباره شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه این مشکلات به علت برنامه ریزی سازمان لیگ برای ما ایجاد شده در حالی که تیم ما مدت ها از مسابقات به دور بوده، تیم رقیب ما یعنی تراکتورسازی در مسابقات آسیایی حضور داشته و بازیکنان آن در شرایط مسابقه قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: با این وجود بازیکنان ما از انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار هستند و امیدوارم پیروزی های ما برای سومین بازی پیاپی تداوم داشته باشد.

مظلومی در ادامه از برگزاری همزمان دیدار آلومینیوم و تراکتور با فینال جام حذفی و بازی تیمهای استقلال و فولاد انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به علاقه مندی بسیاری از مردم به دو تیم استقلال و پرسپولیس، این برنامه ریزی موجب کاهش تماشاگران سایر دیدارها خواهد شد اما تیم ما در دیدار برابر تراکتور به حمایت هواداران خود نیاز مبرم دارد و به همین علت از هواداران آلومینیوم می خواهم تا از بازی تیمهای استقلال و پرسپولیس چشم پوشی کرده و برای حمایت از آلومینیوم در ورزشگاه خلیج فارس حاضر شوند.

وی همچنین در خصوص تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تراکتورسازی نیز گفت: معتقدم این مسئله به سود تیم ما نیست چون ما از برنامه های مربی قبلی شناخت کافی داشتیم و هم اکنون نیز انگیزه بازیکنان تراکتور بیشتر شده و مربی جدید این تیم نیز می خواهد خود را اثبات کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: تراکتورسازی با انگیزه تثبیت سهمیه آسیایی خود مقابل تیم ما حاضر می شود و همین مسئله کار تیم ما را سخت می کند اما من به هواداران آلومینیوم نوید یک بازی خوب را می دهم که می توانیم با امتیازات آن از سقوط آلومینیوم جلوگیری کنیم.

مظلومی همچنین در بخش پایانی صحبت های خود به شدت از کاهش تیمهای لیگ برتری انتقاد کرد و افزود: فوتبال ما نباید ریزش داشته باشد و کاهش تیمهای لیگ برتر نشان دهنده ضعف فدراسیون در برنامه ریزی است و سازمان لیگ نمی تواند برای یک لیگ ۱۸ تیمی به خوبی برنامه ریزی کند.

وی یادآور شد: همچنین بنده فکر می کنم که فدراسیون طبق برنامه و نظر کارلوس کی روش می خواهد تعداد تیمهای لیگ برتری را کاهش دهد.

تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.