احتمال محرومیت فیروز کریمی زیاد است

به گزارش افکارنیوز،اسماعیل حسن زاده در خصوص پرونده‌های انضباطی مختلفی که در حال حاضر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد از جمله پرونده فیروز کریمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تصاویر تلویزیونی کاملا گویاست که فیروز کریمی پس از دیدار تیم های فوتبال پیکان و فجرسپاسی چه رفتار زشت و زننده ای را با بازیکنان تیم خود و همچنین بازیکنان تیم فجر، بویژه بازیکن خارجی این تیم داشت.

وی در همین خصوص افزود: به همین دلیل نیازی به احضار فیروز کریمی به کمیته انضباطی وجود ندارد و ما طی ۲۴ ساعت آینده رای خود را در خصوص وی خواهیم داد. در واقع پرونده انضباطی وی دارای دو بخش است که یک بخش آن مربوط به اهانت و بی احترامی فیروز کریمی به بازیکنان پیکان برمی گردد و بخش دیگران مربوط به نحوه رفتار وی با بازیکن خارجی تیم فجرسپاسی و همچنین واژه ای که خطاب به وی استفاده کرد باز می گردد.

رئیس کمیته انضباطی تاکید کرد: طبق مواد مختلف آیین نامه انضباطی قطعا فیروز کریمی تنبیه انضباطی خواهد شد و جرایمی را برای او در نظر خواهیم گرفت ضمن اینکه امکان محرومیت سرمربی تیم پیکان نیز زیاد است.

حسن زاده در خصوص پرونده تبانی هایی که در رقابت های لیگ آزادگان صورت گرفته تاکید کرد: در حال حاضر، در خصوص پرونده لیگ آزادگان، منتظر دریافت پاسخ برخی مکاتبات خود هستیم، ضمن اینکه جلسه ای نیز روز سه شنبه در مورد این پرونده خواهیم داشت و در نهایت حداکثر تا یکشنبه هفته آینده رای صادر خواهیم کرد.

وی در خصوص حواشی بازی فینال جام حذفی بویژه پرتاب اشیا و نارنجک هایی که بین هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس بر روی سکوها و در جریان بازی صورت گرفت، گفت: یک سری موارد و مستندات که شامل تصاویر ویدیویی و همچنین تلویزیونی است را در اختیار داریم و در حال حاضر برای صدور رای منتظر سه گزارش از نمایندگان کمیته انضباطی هستیم که به طور نامحسوس بین هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس حضور داشتند و از نزدیک همه حوادثاز جمله پرتاب نارنجک هایی که صورت گرفت را دنبال کردند. مطمئن باشید با رسیدن این گزارش ها و تکمیل شدن پرونده حداکثر طی ۲۴ ساعت رای خواهیم داد.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص شکسته شدن صندلی های ورزشگاه تختی اهواز پس از دیدار تیمهای استقلال و فولاد و همچنین پرتاب سنگ و اشیایی که بین هواداران دو تیم صورت گرفت، گفت: هنوز گزارشهای مربوط به تخلفات صورت گرفته در حاشیه و پس از دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال به دست ما نرسیده اما به محض آنکه به دست ما برسد مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.