به گزارش افکارنیوز،درحالی که هنوز یک هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده است، با اینحال از هم اکنون شایعه جدایی بعضی از بازیکنان از این تیم شنیده می شود اما شاید مهمترین بازیکنی که از هم اکنون شایعه جدایی اش از استقلال شنیده می شود فرهاد مجیدی باشد. روز گذشته یکی از سایت های خبری، گزارشی را منتشر کرد که در آن آمده بود: «مجیدی بعد از بازی با داماش خداحافظی می کند.» خبری که می تواند خوشحالی هواداران استقلال را از قهرمانی تیمشان زود تمام کند.

البته این خبر پیش از این هم منتشر شده بود و گفته می شد در صورتی که قلعه نویی فصل آینده را در استقلال بماند. او از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. هر چند که یکی از منابع نزدیک به فرهاد مجیدی آن را تکذیب می کند.

در روزهایی که همه از خداحافظی مجیدی حرف می زنند. این منبع ماجرای او را طور دیگری تعریف می کند: «به هیچ وجه مجیدی قصد خداحافظی ندارد. او فصل آینده را هم بازی می کند و به احتمال زیاد برای ادامه فوتبالش به قطر خواهد رفت. این تصمیم شخصی اش است و ربطی هم به بودن یا نبودن قلعه نویی ندارد.»

مجیدی فصل گذشته هم در اواسط فصل استقلال را رها کرد و به الغرافه قطر رفت و حالا اینکه در آخر این فصل تصمیم بگیرد به قطر برود هم خیلی عجیب به نظر نمی رسد.