به گزارشافکارنیوز،۳ قدرت برتر کشتی جهان، ایران، آمریکا و روسیه به عنوان بخشی از برنامه‌های ماه جهانی کشتی که توسط فدراسیون بین‌المللی کشتی(FILA) اعلام شده است به مناسبت همبستگی و حفظ کشتی در المپیک با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

تیم آمریکا در هر ۳ سبک با تعدادی از برندگان مدال المپیک و جهانی گذشته در این مسابقات به میدان خواهد رفت. جردن باروز دارنده مدال طلای المپیک لندن و کولمن اسکات دارنده مدال برنز المپیک به همراه تراول دلاگنف، دارنده مدال برنز ۲۰۰۹ جهان و نفر پنجم المپیک لندن در ۱۲۰ کیلو از شاخص‌ترین نفرات تیم آمریکا برای حضور در این مسابقه نمادین هستند. البته در این بین تنها دلاگنف مقابل تیم ایران به میدان خواهد رفت و ۲ کشتی‌گیر دیگر برابر روسیه کشتی خواهند گرفت.

* ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا برای دیدار با ایران به شرح زیر است:

۵۵ کیلو: اوبه بلان

۶۰ کیلو: ریسه هامفری

۶۶ کیلو: کلن راسل

۷۴ کیلو: کایل داکه

۸۴ کیلو: کیت گاوین

۹۶ کیلو: جی‌. دی برگمن

۱۲۰ کیلو: تراول دلاگنف

* ترکیب تیم کشتی آزاد ایران برای دیدار با آمریکا به شرح زیر است:

۵۵ کیلو: حسن رحیمی

۶۰ کیلو: مسعود اسماعیل‌پور

۶۶ کیلو: مهدی تقوی

۷۴ کیلو: حسن طهماسبی

۸۴ کیلو: احسان لشگری

۹۶ کیلو: حامد تاتاری

۱۲۰ کیلو: کمیل قاسمی

در این بین نبرد کمیل قاسمی و تراول دلاگنف که دیدار رده‌بندی المپیک لندن را برگزار کردند در نوع خود می‌تواند جالب توجه باشد.

بر اساس اعلام سایت فدراسیون کشتی آمریکا، همچنین غلامرضا محمدی، رضا لایق، محمد طلایی و علیرضا رضایی به عنوان مربی و رسول خادم به عنوان مدیر فنی تیم ایران را همراهی خواهند کرد. سرپرستی تیم به عهده علی بیات است و حجت اله خطیب، علی افتخاری، احمد گواری و صادق محبوبی نیز به عنوان مقامات مسئول همراه تیم خواهند بود.