درد من و قلعه‌نویی یکی است / نکونام را معاوضه نمی‌کنم

به گزارش افکارنیوز، علی فتح‌الله‌زاده با بیان این‌که جلسه امروز هیات‌مدیره در مجموع مثبت بود، اظهار کرد: کلیات جلسه امروز درباره تامین منابع بودجه برای تیم استقلال بود. در این جلسه تاکید کردم اگر منابع مالی تامین نشود، حتما به مشکل برمی‌خوریم. البته دوستان نیز اعلام کردند در این راه تلاش خواهند کرد ولی تلاش به تنهایی کافی نیست و باید حتما پول را به باشگاه تزریق کنند.

وی همچنین از برگزاری جشن ویژه قهرمانی استقلال در روز ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: قصد داریم با دعوت از بازیکنان و مربیان و خانواده‌های آنها و مهمانان دیگر در این مراسم از آنها قدردانی کنیم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: قرار است امیر قلعه‌نویی بعد از بازی روز جمعه و دو بازی اول مرحله بعد در رقابت‌های آسیایی فهرست بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کند و این در صورتی امکان‌پذیر است که منابع مالی مشخص شود در غیر این صورت به مشکل برخواهیم خورد.

وی درباره تغییرات بازیکنان برای فصل آینده نیز گفت: تغییرات زیادی در بازیکنان‌مان نداریم و عاقلانه این است که به تیم قهرمان دست نزنیم. فقط قصد داریم دو، سه بازیکن کلیدی را به تیم اضافه کنیم. در حال حاضر بازیکنان خوبی به لحاظ فنی و اخلاقی در اختیار داریم و شاید دو، سه نفر از تیم‌مان آن هم به خواست خودشان جدا شوند وگرنه بازیکن مازاد نداریم.

فتح‌الله‌زاده درباره خواسته‌هایش از هیات‌مدیره گفت: ‌ درد من با قلعه‌نویی مشترک است. او هم می‌خواهد پول به موقع به تیم تزریق شود و دو، سه بازیکن خوب برای فصل آینده جذب کند. هدف من با قلعه‌نویی مشترک است که همان قهرمانی در آسیا است ولی این قهرمانی ابزار و امکاناتی می‌خواهد که بدون آنها امکان‌پذیر نیست.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که گفته شده قصد دارید، نکونام را با انصاری‌فرد معاوضه کنید، گفت: با تمام احترامی که برای انصاری‌فرد قائلم اما باید بگویم نکونام را با هیچ بازیکنی معاوضه نمی‌کنم. افتخار می‌کنیم که بازیکن بزرگی مانند نکونام از اوساسونا جدا شد و استقلال را انتخاب کرد. شاید نکونام من را با کسی عوض کند ولی من هرگز این کار را نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: البته من کریم انصاری‌فرد را برای استقلال می‌خواهم و به دنبال جذب او هستم ولی این کار را در قبال دادن نکونام انجام نخواهم داد. البته جواد پیشنهاد ۱۵ میلیاردی برای یک فصل را از یکی از تیم‌های عربی رد کرد و به آنجا نرفت، در تیم استقلال با قراردادی که مبلغ آن بسیار کمتر بود، ماند.

وی همچنین گفت: فرهاد مجیدی هم در استقلال خواهد ماند و به هیچ جا نمی‌رود و خداحافظی وی به هیچ وجه صحت ندارد.

فتح‌الله زاده از هواداران استقلال برای حضور گسترده در جشن قهرمانی تیم در استادیوم آزادی دعوت کرد و این قهرمانی را حاصل تلاش مجموعه استقلال و حمایت همه جانبه هواداران دانست و از آنها تشکر کرد.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: قرار است زمینی بین تهران و کرج در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد تا ورزشگاه اختصاصی آن این باشگاه به گنجایش ۳۰ هزار نفر ساخته شود.