بهترین گلزن تراکتور از تیم‌ملی خداحافظی کرد

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم تراکتورسازی که نامش در اسامی بازیکنان فاز اول و در فاز دوم کمپ تیم ملی وجود داشت به دلیل داشتن پاره‌ای مشکلات شخصی و خانوادگی ضمن عذرخواهی از کادرفنی تیم ملی، از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد.

سید صالحی: مشکلات شخصی دلیل کناره گیری مقطعی‌ام است

سیدمهدی سیدصالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از تیم ملی خداحافظی نکردم و جدایی‌ام مقطعی و به دلیل مشکلات شخصی است.

وی ضمن تشکر از کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بابت دعوت از وی، ابراز داشت: برای من حضور در تیم ملی ایران و بازی‌های مقدماتی جام جهانی افتخار بزرگی بود و من برای حضور در اردوی تیم ملی لحظه شماری کرده و عنوان می‌کنم که حضور در اردوی تیم ملی آرزویم بوده و هست و خواهد بود.

دومین گلزن لیگ برتر در فصل جاری تصریح کرد: با وجود علاقه شدید به تیم ملی به دلیل مشکلات شخصی انصراف خود را از حضور اعلام کرده و امیدواریم سرمربی و مربی تیم ملی شرایط من را درک کنند.

مهاجم تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم مشکلات من هر چه سریع‌تر برطرف شود و در این صورت اگر فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کنم از جان و دل برای تیم ملی مایه می‌گذارم.

سید صالحی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک بازیکن کوچک فوتبال ایران قلبم برای تیم ملی می‌تپد و بابت عدم حضورم در این دوره معذرت خواهی می کنم.

سید صالحیی با بیان اینکه شب تا صبح از فراط ناراحتی نخوابیده است افزود: جدای من از تیم ملی مقطعی بوده و به منزله خداحافظی از تیم ملی نمی باشد و در صورت برطرف شدن مشکلاتم و احتیاج تیم ملی به من، با جان و دل در خدمت خواهم بود.

سیدمهدی صالحی در رقابتهای لیگ برتر امسال با درخشش خود موفق به زدن ۱۶ گل شده و در رقابت برترین گلزنان لیگ برتر بعد از رفخایی در رده دوم قرار گرفت.