به گزارشافکارنیوز،حسین جباری‌زاده افزود: وجود تبانی در مسابقات لیگ دسته یک فضایی ناامن را برای تیم‌های پاک در این رقابت‌ها بوجود آورده بود که خوشبختانه با ورود فدراسیون فوتبال به این مسأله و اعلام رأی تبانی می توان به آینده فوتبال کشور امیدوار بود.

وی با بیان اینکه کفاشیان در این مسأله نشان داد جدیت خاصی در جهت سالم سای فضای فوتبال کشور دارد، اظهار کرد: با این اقدام می‌توان شاهد رشد فوتبالیست‌های گمنام و مستعد و امیدواری آنها به رشد اصولی بدون واسطه و زد و بند بود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان همچنین با اشاره به کسب بهترین و فنی ترین بازیکن تورنمنت فوتبال قزاقستان توسط وحید افتاری بازیکن نوجوانان آلومینیوم هرمزگان، تصریح کرد: افتاری بازیکن مستعد و بومی آلومینیوم به خوبی ظرف سالیان گذشته رشد کرده و نشان داده می تواند در سطح نخست کشور رشد کند.

جباری زاده با بیان اینکه به طور حتم از وجود افتاری در تیم بزرگسالان در فصل آینده استفاده خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر ایمان سلیمی جهت حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان در اردوی تیم ملی و رخبین زاده و درزی در تیم ملی زیر ۱۴ سال به فعالیت می‌پردازند که همگی آنها حاصل رشد آکادمی آلومینیوم المهدی بوده و در سال‌های آتی فوتبال هرمزگان را به جایگاه واقعی خود می رسانند.

وی در پایان گفت: کفاشیان برای فوتبال ایران زحمات بسیاری کشیده است علی الخصوص در تشکیل آکادمی و اقدامات زیربنایی که موجب انتخاب برترین فدراسیون آسیا برای دو مرتبه که نشان از لیاقت و درایت رئیس فدراسیون و همکارنشان است و امیدوارم این اعتبار و ارزش با کاهش تیم های لیگ برتری از نظر مردم و جامعه کم رنگ نشده تا فصل آینده نماینده هرمزگان فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را کسب کند.