مرحله ششم تور بينالمللي دوچرخه سواري تايوان روز يكشنبه در مسير ۱/۱۳۶ كيلومتري 'چانگ گوآ كانتي' برگزار شد كه مهدي سهرابي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز با كسب عنوان دهم در اين مرحله در مجموع امتيازات ركابزنان حاضر در اين تور در رده نخست قرار گرفت و پيراهن طلايي را از آن خود كرد.

به گزارش ایرنا، ' مارکوس ایبگر ' آلمانی دیگر رکابزن تیم پتروشیمی تبریز که تا روز گذشته پیراهن طلایی را از آن خود داشت در این مرحله پانزدهم شد و حسین عسگری در رده چهلم ایستاد.

قادر میزبانی رکابزن ملی پوش کشورمان نیز در قالب همین تیم به عنوان نفر پنجاه و چهارم از خط پایان گذر کرد. بهنام خسروشاهی جوان نیز عنوانی بهتر از هفتاد و پنجمی را بدست نیاورد. ' بوریس شپلیفسکی ' دومین دوچرخه‌سوار خارجی تیم پتروشیمی هم عنوان هشتاد و هفتم را از آن خود کرد.
در مجموع برترین رکابزنان حاضر در تور، مهدی سهرابی جای خود را با هم تیمی خارجی ‌اش عوض کرد و با یک پله صعود ضمن ایستادن در رده نخست فردا با پیراهن طلایی در این تور رکاب خواهد زد.
در مجموع بخش تیمی نیز تیم پتروشیمی تبریز همچنان در میان ۱۸ تیم حاضر در تور بین المللی تایوان در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارد.
فردا و در مرحله هفتم تور بينالمللي تايوان، ركابزنان مسير ۵/۱۲۹ كيلومتري 'فنگ تيان' - 'معبد كائوسيونگ' را طي خواهند كرد. اين تور دوچرخه سواري در ۹ مرحله با حضور ۱۰۲ ركابزن از ۱۸ تيم در تايوان پيگيري خواهد شد.