پشت پرده تعویق انتخابی روزبهانی؛ مشت یا خستگی؟!
گروه ورزشی -

بعد از کش و قوس های زیاد و اظهار نظرهای مختلفی که صورت گرفت، زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس اعلام شد تا همه نگاه ها متوجه بازگشت لژیونر بوکس ایران شود.

به گزارش افکارنیوز،احسان روزبهانی که بعد از درخشش در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن داشت به عضویت تیم آستانا آرلانز قزاقستان درآمد و شانس حضور در لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه ای را پیدا کرد و اتفاقا همراه با این تیم به مقام قهرمانی نیز رسید.

اتفاقی که انتظار می رفت باعثاستحکام جایگاه روزبهانی در تیم ملی بوکس ایران شود. اما مسولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بوکس بعد از کلنجار رفتن های بسیار و کش و قوس های فراوان، به این جمع بندی رسیدند که رقابت های انتخابی تنها گذرگاه برای رسیدن به تیم ملی باید باشد و در این بین استثنایی نیز نباید قائل شد. حتی احسان روزبهانی شاغل در لیگ جهانی! تصمیمی که چندان به مذاق روزبهانی خوش نیامد و با مخالفت او همراه شد.

اما اصرار و پافشاری و سماجت مسولان فدراسیون بوکس به برگزاری رقابت های انتخابی باعثشد تا روزبهانی هم به این خواسته فدراسیون تن بدهد و مجبور به شرکت در رقابت های انتخابی شود. اما این پایان کار نبود و در حالیکه طبق اعلام صورت گرفته قرار بود، روزبهانی فردا در رقابت های انتخابی شرکت کند، به یکباره اعلام شد که زمان برگزاری رقابت های انتخابی او به تعویق افتاده است!

دلیل این تعویق غیر منتظره، مصدومیت روزبهانی از ناحیه سر و ضربه مشتی عنوان شده که در لیگ جهانی به سر او وارد شده است و گفته می شود جواب MRI سر روزبهانی مجوز رقابت و مبارزات او را صادر می کند!

در حالی این موضوع مطرح شده که گفته می شود، روزبهانی به دلیل خستگی ناشی از حضور در لیگ جهانی و پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری، در خواست زمان آماده سازی را داشته که مورد موافقت فدراسیون قرار گرفته و زمان برگزاری رقابت های انتخابی او را به تعویق انداخته است. تبعیضی که دلخوری و ناراحتی سایر ملی پوشان و رقبای روزبهانی را در پی داشته است.