لیست مازاد و خرید قلعه‌نویی در استقلال

به گزارشافکارنیوز،امیر قلعه نویی برای فصل آینده قصد بستن تیمی قوی را دارد که بتواند در مقابل تیم های آسیایی عرض اندام کند. از طرفی او ستاره هایی مثل رحمتی، حیدری، جباری، ساموئل، برهانی و حمودی را می خواهد و از سویی نام برخی از بازیکنان را برای سال بعد در اختیار باشگاه قرار داده تا به هر تیمی که می خواهند بروند.

حنیف عمران زاده سرشناس ترین چهره ای است که فلعه نویی او را نمی خواهد. سرمربی استقلال اعلام کرده کنترل عمران زاده بسیار سخت است و در آخرین مصاحبه نوروزی اش گفت که این بازیکن تنها کسی است که او را خیلی اذیت کرده و مهار عمران زاده مشکل است.

سرمربی آبی ها اعلام کرده تا روز آخر عمران زاده را نگه دارند تا مبادا دستشان خالی بماند. بعد از جدایی منتظری که راهی قطر شده است استقلالی ها به دنبال عقیلی هستند اما تا زمان نهایی شدن قرارداد او نام عمران زاده را در فهرست فروش قرار نمی دهند.

حسن اشجاری هم بازیکن آزاد است و قلعه نویی به مسئولان استقلال اعلام کرده که با این بازیکن تمدید نکنند. از سویی ایمان موسوی هم در لیست سیاه سرمربی آبی ها قرار دارد و عباس محمد رضایی هم فعلا مد نظر قلعه نویی نیست. شاید بعد از بازگشت تیم ملی از قطر و مشخص شدن خط حمله استقلال قلعه نویی عذر حاتمی را هم بخواهد.

نکته جالب از فهرست فصل بعد استقلال این است که سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده بازیکنان مد نظر قلعه نویی فصل بعد هم در این تیم می مانند اما وضعیت جواد نکونام که در آخرین مصاحبه اش انتقاداتی تند از مسوولان استقلال داشت برای لیگ آینده نامشخص است.

آرش افشین مهاجم فولاد نیز یکی از گزینه های قطعی برای حضور در استقلال است ضمن اینکه شنیده می شود محمدمهدی نظری نیز مد نظر قلعه نویی قرار دارد.