تماس شبانه گل محمدی با علی کریمی

به گزارش افکارنیوز،علی کریمی که بعد از بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظی کرد خیلی زود از تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد می‌خواهد به بازی ادامه دهد و به همین دلیل تمرینات پرفشاری را هم انجام می‌دهد.

این صحبت کریمی باعثشد تا اکثر قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری برای جذب او ابراز تمایل کنند. ابتدا فولاد و حسین فرکی بودند که به کریمی پیشنهاد همکاری دادند. سپس نوبت به گسترش فولاد با رسول خطیبی، راه‌آهن با منصور ابراهیم‌زاده و حالا نفت تهران با یحیی گل‌محمدی رسید تا برای جذب علی کریمی ابراز علاقه کنند. آخرین تماس هم از سوی یحیی(یکشنبه‌شب) با کریمی برقرار شده و سرمربی نفت تهران از جادوگر دعوت به همکاری کرده.

يحيي گلمحمدي كه در دوران مربيگري در پرسپوليس رابطه خوبي با كريمي داشت حالا قصد دارد از او در تركيب نفت تهران استفاده كند. هر چند كريمي هنوز جوابي به اين پيشنهاد نداده اما گفته ميشود منتظر پيشنهاد پرسپوليس است تا به تيم محبوب خود برگردد و فوتبال خود را با پيراهن قرمز به پايان ببرد. اين وسط یک سوال به وجود ميآيد؛ اينكه چرا همه تيمها براي جذب كريمي پيشنهاد ميدهند الا پرسپوليس؟! جواب اين سوال را بايد علي دايي و محمد رويانيان بدهند. همان افرادي كه گفته ميشود مخالف بازگشت كريمي به پرسپوليس هستند و در اقدامي عجيب حتي به او پيشنهاد مربيگري در تيمهاي پايه پرسپوليس را ميدهند.