واکنش انصاری‌فرد به پیشنهاد ۱.۸ میلیاردی

به گزارشافکارنیوز،کریم انصاری‌فرد گفت: هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده ام و اینکه می گویند امروز مذاکره کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم صحت ندارد. چند روز پیش مذاکراتی انجام دادم که منجر به عقد قرارداد نشد و در دو بند قرارداد با یکدیگر اختلاف داریم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد یک میلیارد و هشتصد میلیونی اش به باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من نمی دانم بعضی از دوستان این خبر را از کجا بیرون آورده اند. اینکه می گویند یک میلیارد و هشتصد میلیون به پرسپولیس پیشنهاد داده ام دروغ است و حتی در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم از خیلی چیزها گذشتم. من می دانم این شایعات از کجا درست می شود.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد فصل بعد در پرسپولیس با علی دایی کار کند تاکید کرد: همه می دانند من شاگرد دایی و مدیون او هستم. دایی زمانی که ۱۷ سال سن داشتم در آسیا و لیگ برتر مرا بازی داد و نقش مهمی در پیشرفت من داشت.

این بازیکن افزود: اگر در پرسپولیس بمانم هر کاری از دستم برآید انجام می دهم تا باعثسربلندی دایی و پرسپولیس شوم. فقط در مورد دو بند قرارداد با پرسپولیس اختلاف دارم که امیدوارم در این خصوص هم به توافق برسیم.

انصاری‌فرد گفت: تا روزی که به باشگاه پرسپولیس نرفته بودم با هیچ تیمی صحبت نکردم و این به خاطر احترامی است که برای دایی و پرسپولیس قائلم. این در حالی است که واقعا چند پیشنهاد خوب دارم و حق دارم که این پیشنهادها را بررسی کنم. باز هم می گویم دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

وی خاطرنشان کرد: این روزها وقتی هواداران پرسپولیس مرا می بینند می گویند در این تیم بمان و من هم دوست دارم این اتفاق بیفتد. فقط اختلاف هایی در مورد بند قرارداد وجود دارد که امیدوارم باشگاه پرسپولیس هم انعطاف نشان دهد.