انتقاد انصاری فرد به باشگاه پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،کریم انصاری‌فرد درباره روند مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از اینکه از تیم ملی خط خوردم، مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم، توافقات خوبی را بین طرفین انجام شد. در ۲ بند مشکل وجود دارد، به همین دلیل همه چیز به آینده موکول شد.

وی افزود: متأسفانه برخی‌ها فقط به من گیر داده‌اند و قراردادهای یک یا ۲ میلیاردی را در کنار اسم من می‌نویسند. واقعاً نمی‌دانم چه حرفی باید در مورد این عزیزان بگویم و می‌خواهند با این حرف‌ها چه چیزی را ثابت کنند.

انصاری‌فرد تاکید کرد: همه حرف‌های من با باشگاه پرسپولیس کاملاً شفاف است. من تازه امسال شاگرد کسی شدم که من را از ۱۷ سالگی دست و بالم را گرفت و نقش زیادی در زندگی فوتبالی‌ام داشت. شاید اگر ایشان نبود امسال تصمیم دیگری می‌گرفتم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا در پرسپولیس می‌مانی یا خیر، ‌گفت: من اهل بازار گرمی نیستم اما مذاکره‌ام با هر تیمی حق طبیعی‌ام است، اما همیشه دوست دارم سربلندی و موفقیت پرسپولیس را ببینم. اکنون دست خداست که ببینم چه اتفاقی می‌افتد. من اولین صحبتم را در فصل جدید علی‌رغم چند پیشنهاد خوب با پرسپولیس انجام داده‌ام و امیدوارم که با این تیم به توافق برسم اما همه چیز دست خداست و من باید درباره ۲ بند قراردادم باز هم با پرسپولیسی‌ها صحبت کنم تا تکلیف همه چیز را خودشان روشن کنند. امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود، چون واقعاً در یک سال گذشته آنقدر خوبی از هواداران پرسپولیس دیده‌ام که نمی‌دانم باید چطور محبت آنها را جبران کنم.

مهاجم فصل گذشته سرخ‌پوشان خاطر نشان کرد: اگر این فرصت در فصل جاری به دستم بیاید قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما همه چیز به آینده بستگی دارد.

انصاریفرد در پاسخ سؤالی که آیا از خارج از کشور هم پیشنهاد دارید یا خیر، گفت: این موضوع را به مدیر برنامههایم سپردم و بهتر است درباره این مسئله حرفی نزنم تا بعداً نگویند انصاریفرد دنبال بازارگرمی است.