به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: برای علی دایی و سایر اعضای کادر فنی آرزوی موفقیت می‌کنم اما علی دایی باید بداند کار سختی را پیش‌رو دارد، ما ۴،۵ ماه سخت و پرچالش را در این تیم پشت سر گذاشتیم و حتی می‌توانستیم با قهرمانی کارمان را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به علی دایی برای حضورش در پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم حمایت لازم از او صورت بگیرد. امروز نمی‌توان گفت که مراسم تودیع ما بود. چرا که ما همیشه پرسپولیسی‌ هستیم.

گل‌محمدی که فصل گذشته که بعد از برکناری مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، در همین ارتباط گفت: دوران بسیار سختی را داشتیم در این مدت به دلیل مشکلات بدنی بازیکنان مداوم بدنسازی می‌کردیم و به دلیل همین بدنسازی‌ها شرایط جسمانی بازیکنان با مشکل روبرو می‌شد و برخی اوقات عضلات بازیکنان در جریان مسابقات می‌گرفت. با این حال همه چیز تا قبل از مسابقه فینال خوب بود اما آن مسابقه شرایط را عوض کرد با این حال تجربه خوبی را کسب کردیم. بعد از مسابقه فینال جام حذفی استعفا دادم تا دست پرسپولیس برای انتخاب مربی باز شود و رویانیان بدون هیچگونه دغدغه‌ای هر تصمیمی که می‌خواهد بگیرد.

سرمربی جدید تیم نفت تهران با اشاره به شرایط این تیم، گفت: ما دو بازیکن جدید و جوان را به خدمت گرفتیم و میتوانم بگویم که تیم خوبی را در ا