رویانیان: در ۲۴ ساعت آینده خیلی چیزها می‌گویم

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد مراسم معارفه علی دایی گفت: مراسم بسیار خوبی بود و همه سنگ تمام گذاشته‌اند. روزنامه‌ها و رسانه‌ها استقبال خوبی کرده‌اند و همه به همراه هواداران سنگ تمام گذاشتند.

وی در مورد برنامه‌های علی دایی گفت: خوشبختانه دایی قبل از سفرش با من دیدار داشت و پس از دریافت لیست بازیکنان نقطه‌نظرات خود را ارائه کرد. او بعد از حدود ۴۸ ساعت برنامه‌های اردو و تک‌تک خواسته‌هایش را ایمیل کرد و لیست نفراتی که می‌خواهد و آنهایی که باید بروند ارائه داد.

رویانیان ادامه داد: همانطور که می‌بینید در حالیکه هیچ کس کارش را شروع نکرده تمرینات پرسپولیس آغاز می‌شود. دایی چند ساعت است که از مسافرت بازگشته اما بر سر تمرینات حاضر شده است. من با مربیانی مثل ژوزه، دنیزلی، استیلی و گل‌محمدی کار کرده‌ام و چنین دقتی را تا کنون ندیده بودم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد بازیکنانی که دایی می‌خواهد خاطرنشان کرد: ۸-۹ بازیکن لیگ برتری را دایی اسم داده که تا کنون ۵ تای آنها را جذب کردیم که تنها سه چهار نفر باقی مانده‌اند.

وی در مورد اینکه آیا اسمی از آنها می‌برد، عنوان کرد: اسم نمی‌برم و به این خاطر دلیل دارم تا ۲۴ ساعت آینده همه چیز را بیان خواهم کرد.

رویانیان در مورد سرپرست پرسپولیس عنوان کرد: سرپرست طی ۴۸ ساعت آینده مشخص میشود.