به گزارش افکارنیوز، ‌ اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با حضور علی دایی از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین که دایی با استقبال ۲ هزار نفری هواداران روبرو شد حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانیم.

* علی دایی پس از نشست مطبوعاتی در شرایطی به سمت زمین ورزشگاه درفشی‌فر آمد که هواداران این تیم به استقبال او رفته بودند و خیابان‌های منتهی به ورزشگاه درفشی‌فر را بسته بودند. هواداران با دیدن دایی به سمت خودروی او رفتند.

پس از گذشت نیم ساعت دایی با کمک لیدرهای باشگاه وارد ورزشگاه شد و کار خود را آغاز کرد. حدود ۳ هزار هوادار پرسپولیس با دیدن دایی با شعارهایی از رویانیان تشکر کرده و علیه فتح‌الله‌زاده شعار دادند. آنها همچنین با ساختن شعارهایی مختلف حضور دایی در پرسپولیس را جشن گرفتند و حتی سرود قهرمانی خواندند.

دایی پس از ورود به ورزشگاه ابتدا دو دست خود را بالا گرفت و با کلمه یا زهرا وارد ورزشگاه شد و سپس به رختکن پرسپولیس رفت و جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کرد. در مرحله بعدی حدود ساعت ۲۰ ابتدا بازیکنان به داخل زمین آمدند و سپس علی دایی نیز با بوسه زدن به چمن ورزشگاه درفشی‌فر وارد زمین شد.

* پیشکسوتانی مانند سید علیخانی، پنجعلی، ‌ آشتیانی و حلالی در تمرین امروز حضور داشتند.

* توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس در بدو ورود دایی به داخل زمین زیر پای او سه راس گوسفند و یک راس گاو قربلنی کردند.

* یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در همین هنگام یاد پدر علی دایی کرد و همه برای آمرزش روح او فاتحه و صلوات فرستادند.

*هواداران پرسپولیس با دیدن رویانیان، سراغ علی کریمی را می‌گرفتند تا از وضعیت او باخبر شوند اما رویانیان خطاب به هواداران گفت «دل پری دارم خواهش می‌کنم نگذارید همه حرف‌ها را بزنم».

* دایی و دستیارانش شامل غلامپور، فروزانی، دایی، منافی، باقری و مولایی با لباس قرمز در تمرین امروز حضور پیدا کردند. البته باقری هم‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هواداران پرسپولیس از رویانیان می‌‌خواستند تا سریع‌تر پرویز دهنوی و کار پیوستن خلعتبری به پرسپولیس را مهیا کنند که رویانیان نیز به آنها می‌گفت تمام سعی خودم را برای جذب بهترین‌ها انجام می‌دهم و امیدوارم کم نیاورم.

* بازیکنان پرسپولیس و دایی در بدو ورود به زمین از زیر قرآن رد شدند.

* به دلیل اینکه تمرین پرسپولیسی‌ها دیرتر شروع شد، سرخپوشان مجبور شدند تا دقایقی از تمرین خود را زیر نور برگزار کنند. البته دایی نیز هر چند دقیقه یک‌بار به خاطر تشویق هواداران به سمت آنها می‌رفت و از آنها تشکر می‌کرد.

* در یکی دو صحنه به دلیل ازدحام شدید مردم، هواداران برای خوش و بش با دایی روی یکدیگر ریختند که خوشبختانه مشکلی برای کسی پیش نیامد.

* یکی از نکات جالب تمرین حضور یکی از لیدرها بود که قبلا با علی دایی مشکلاتی داشت. این لیدر سعی کرد تا امروز به هر طریقی شده با دایی آشتی کند.

* در تمرین امروز پرسپولیس ۱۰ بازیکن حضور داشتند. نوروزی، کفشگری، ‌ نورمحمدی، علی‌عسگر، حقیقی، غریبی، ‌ کنعانی، آقای گل لیگ آزادگان و دو بازیکن دیگری که قرمزپوشان از لیگ یک گرفتند در تمرین امروز حضور داشتند.

* دایی در حاشیه تمرین امروز بارها با بازیکنان به صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت.

* برخی از خبرنگاران و افرادی با لباس غیر ورزشی در هنگام ورود دایی به زمین قصد داشتند دنبال او داخل زمین بروند اما دایی از تمام آنها خواست زمین بازی را ترک کنند.