به گزارش افکارنیوز، احمد شهریاری در حاشیه نشست روز سه‌شنبه هیات مدیره باشگاه استقلال که در دفتر فتح الله‌زاده برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر عنوان کرد: با توجه به اینکه باید بحثبودجه را مد نظر قرار دهیم، در این نشست راهکارهایی ارائه شد که آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: از جمله این موارد چک‌هایی که در اختیار بازیکنان قرار داشت و عمدتا از آن اسپانسرها بوده را مورد بررسی قرار دادیم. البته آقای فتح الله‌زاده که به باکو رفت و برگشت و در این نشست از وی خواستیم گزارش لازم را ارایه کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بحثاستعفای فتح الله‌زاده عنوان کرد: ما از فتح الله‌زاده خواستیم تا این موضوع جدایی وی مسکوت بماند. البته در خصوص مسایل دیگر باید هفته آینده به جمع‌بندی نهایی برسیم. از مدیرعامل خواستیم به کار خودش ادامه بدهد و راهکارهایی را که مطلوب هیات مدیره است را پیگیری نماید.

شهریاری تاکید کرد: بحثاستعفایی در کار نیست. مشکلات مالی بوده که باید بررسی کنیم. وی گفته بود روز سوم خردادماه از باشگاه می‌رود و ما هم از مدیر عامل استقلال خواستیم که این قضیه را مسکوت نگه دارد تا به حل مشکلات بپردازیم. قطعا ما در صورت تکرار استعفا مخالفت می کنیم.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این نشست برای حل مشکلات مالی مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: راهکارهایی پیشنهاد شده و در حال بررسی هستیم. ما فصل نقل و انتقال را متوقف نخواهیم کرد. استراتژی این است که بالای ۷۰ درصد از تیم را حفظ کنیم و برای همین روند کارها را ادامه می‌دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته بود برخی بازیکنان بالای ۸۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردهاند، گفت: بنده هیچ وقت عرض نکردم که عدهای ۴۰ و گروهی ۶۰ درصد گرفتهاند بلکه گفتم باید تا مرز ۸۰ درصد گرفته باشند. البته در حال بررسی هستیم ولی گزارشی که ارایه شد، گزارش خوبی بود و البته باید بررسی شود.