توافق استقلال‌ خوزستان با حسین کعبی

به گزارشافکارنیوز،عبداله ویسی اظهارکرد: دلیل سفید امضا کردنم، بختیاری مدیرعامل این باشگاه بود چرا که دیدم او با صداقت و بسیار خوب صحبت می‌کند و من از این نوع برخورد او خوشم آمد.

وی ادامه‌داد: همچنین مردم اهواز طی این مدتی که شنیده‌اند من قرار است به این جا بیایم، واقعا آن‌قدر با من گرم و خوب رفتار کرده‌اند که ترجیح دادم قراردادم را سفید امضا کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان درباره مذاکرات باشگاه صبای‌قم با وی گفت: جلسات بسیار خوبی با صبا داشتم و مردم قم نیز بازهم به من لطف داشتند و به استانداری این استان نامه نوشتند و در آن‌جا جمع شدند و پیشنهاد دادند که من برگردم. رسانه‌ها و هیات مدیره این باشگاه نیز خواستار برگشتن من بودند اما من به دلیل این‌که به استقلال‌خوزستان قول داده بودم، نتوانستم به این تیم بروم.

وی در ادامه درباره برنامه‌هایش در استقلال‌خوزستان عنوان‌کرد: از صبح تا شب برای جذب بازیکن در باشگاه هستیم. همچنین احتمالا از ۱۷ خردادماه تمرینات‌مان را در اهواز آغاز می‌کنیم، سپس ۱۹ خرداد‌ در تهران به مدت پنج روز اردو می‌زنیم و بعد از آن هم از ۲۴ تا ۲۹ خردادماه در سرعین اردبیل اردونشین می‌شویم.

ویسی افزود: پس از اردوی سرعین، به اهواز آمده و سه، چهار روز در این‌جا می‌مانیم و سپس یک اردوی برون‌مرزی در ترکیه به مدت هشت روز برپا می‌کنیم. مطمئنا طی اردوهایی که برگزار می‌کنیم، بازی دوستانه هم خواهیم داشت. البته شاید این بازی‌ها در هفته اول اردوهای‌مان نباشد ولی در هفته‌های دوم و سوم خواهند بود.

وی هم‌چنین با اشاره به این‌که با حسین کعبی به توافقات ابتدایی رسیده‌ایم، گفت: با کعبی صحبت‌های بسیار خوبی داشتیم و قرار شد که بازهم با یکدیگر صحبت کنیم؛ حسین دوباره می‌خواهد همان حسین کعبی باشد و به هر حال او خوزستانی است و ۶۰،۷۰ بازی ملی انجام داده است و وظیفه من به عنوان یک مربی خوزستانی این است که به او کمک کنم و تلاشم جذب اوست، چرا که می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌ خوزستان ادامه‌داد: من به دنبال جذب بازیکنان بومی خوزستان هستم و می‌خواهم از جوانان استان استفاده کنم و یک تیم تقریبا بومی بسازم. همچنین با سهراب بختیاری‌زاده قرارداد یک ساله ثبت کردیم. او نیز بازیکن بسیار بزرگی است که کاپیتان استقلال و تیم‌ملی هم بوده است. بختیاری‌زاده بازیکن باتجربه‌ای است و سالم زندگی می‌کند؛ اگر یادتان باشد ابراهیم قاسم‌پور ۴۲ سال داشت و در پست دفاع وسط پاس تهران بازی می‌کرد، به همین دلیل به نظرم سن و سال مهم نیست و مهم حرفه‌ای بودن و آن رفتاری است که بازیکن در زمین دارد. به هر حال من به کاپیتانی مانند سهراب نیاز دارم و ان‌شاالله بتوانیم نهایت استفاده را از او داشته باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین با " دیوید ویکروم " هافبک سابق صبا و " آشیل " مهاجم پیشین راهیان‌کرمانشاه نیز قرارداد ثبت کردیم و به احتمال بالای ۹۰ درصد نیز " فابیو کاروالیو " گلر برزیلی پیکان را هم جذب خواهیم کرد که اگر من او را بخواهم به این‌جا می‌آید. از بازیکنان فصل گذشته استقلال‌خوزستان هشت بازیکن را نگه داشته‌ام؛ به هر حال این تیم لیگ یک بوده است و بعضی از بازیکنان در حد لیگ یک هستند.

ویسی در پایان یادآور شد: تمام سعی ما این است که یک تیم خوب، در حد نام مردم خوزستان داشته باشیم و تیمی درست کنیم که مردم از آن لذت ببرند و هدف ما هدف والایی است تا بتوانیم حداقل ۱۵ هزار خوزستانی را به استادیوم بیاوریم.