شهنازی: لازم شد برای کارگری هم می‌آیم

به گزارش افکارنیوز، شاهرخ شهنازی درباره تاریخ جدید مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و علت آن، گفت: روز گذشته تاریخ جدید را به من اطلاع دادند، اما درباره علت تغییر چیزی نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که هنوز دو شرط IOC تحقق پیدا نکرده‌ است، اظهار داشت: شاید الان دو شرط(تایید اساسنامه فدراسیون‌ها و بازگشت روسای برکنار شده) دیگر دست و پا گیر نباشد، بنابراین ابتدا باید شرط اول را انجام دهیم و اساسنامه را تصویب کنیم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه ۶ ورزشکار المپیکی به چه صورت به عضویت مجمع درمی‌آیند، عنوان کرد: المپین‌ها تشکیلاتی دارند که که از بین آنها ورزشکاران انتخاب می‌شوند. یک شرطی هم وجود دارد و آن این است که دوره قهرمانی‌اش باید پس از ۳ المپیک آتن، پکن و لندن باشد.

رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، درباره کاندیداتوریاش در کمیته ملی المپیک و اینکه در چه پستی نامزد میشود، عنوان کرد: باید ابتدا اساسنامه تایید شود. تا زمان برگزاری انتخابات مدت زیادی باقی مانده و اگر شرایط مهیا باشد میآیم. تا الان که خدمت کردیم، باز هم کاندید میشوم، اگر نشد خیلی هم دنبال آن نیستم که سر و دستم را برایش بشکنم. درباره پستها هم باید بگویم اگر لازم شد برای کارگری هم باشد میآیم.