عقیلی از سپاهان و تهرانی‌ها پیشنهاد دارم

به گزارش افکارنیوز،این بازیکن پس از اعلام تعلیق حکم محرومیتش برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: طبعا خوشحال هستم. از مدت‌هاست منتظر حکم کمیته استیناف هستم تا بتوانم تکلیفم را برای فصل آینده مشخص کنم. این کمیته حکم داده و وظیفه فدراسیون بود تا آن را اعلام کند که مدتی تاخیر شد. الان هم بنده از طریق اخبار رسانه‌ها به نقل از مسوولان این کمیته در جریان موضوع قرار گرفتم. استیناف به من گفته بود حکم شما امضا شده اما تا زمانی که حکم به طور رسمی اعلام نشود ما به طور اختصاصی نمی‌توانیم به خودت اعلام کنیم.

وی در واکنش به اینکه با مشخص شدن حکم قطعا فصل آینده در ایران بازی خواهید کرد، به ایسنا گفت: به هر حال اگر محرومیتم بخشیده نمی‌شد نمی‌توانستم در ایران بازی کنم و باید پیشنهادهای خارجی فکر می‌کردم. در شرایطی که بتوانم در ایران بازی کنم چنین تصمیمی گرفته‌ام و می‌خواهم فصل آینده در ایران باشم.

عقیلی در پاسخ به اینکه قبلا صحبت از حضور حتمی در سپاهان داده بودید و آیا با این تیم مذاکره‌ای داشتید، تصریح کرد: صحبت‌هایی انجام دادیم اما هنوز رودرو با هم مذاکره نکردیم. من از امروز به تمام پیشنهادهایی که از تیم‌های ایرانی دارم جدی فکر می‌کنم و مذاکراتم را آغاز خواهم کرد.

این مدافع در پاسخ به اینکه آیا از تیمهای تهرانی هم پیشنهاد دارید و میان سپاهان و آنها کدامیک را انتخاب خواهید کرد، گفت: بله، از تیمهای تهرانی هم پیشنهاد دارم. اینکه به چه تیمی بروم بستگی به شرایط حضورم در این تیمها و مذاکراتم دارد که بزودی انجام میشود. اگر به شرایط خانواده و فرزندم فکر کنم بهتر است در تهران باشم و در صورتی که شرایط بهتری ایجاد شود شاید به اصفهان بروم.