نکونام: بازی با کره یک فینال واقعی است

به گزارش افکارنیوز،جواد نکونام در حاشیه تمرینات تیم ملی در شهر اولسان کره‌جنوبی در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: همه بازیکنان تیم ملی در سلامتی کامل به سر می‌برند و با توجه به این که چند روزی را در این شهر تمرین کرده‌ایم با شرایط آب و هوایی اولسان هم کنار آمده‌ایم.

وی افزود: بازی با کره یک فینال واقعی برای ماست و برای این که به جام‌جهانی صعود کنیم به دنبال شکست تیم کره هستیم. امیدوارم با انگیزه و آمادگی که در تیم ملی وجود دارد با شکست کره بتوانیم صدرنشین گروه شویم و مستقیما به جام جهانی صعود کنیم.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در این مدت برگزار کردیم و آماده انجام یک بازی خوب برابر کره هستیم. بازیکنان به خوبی شرایط این دیدار را درک کرده‌اند و به دنبال ارایه بهترین بازی هستیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

نکونام در خصوص وضعیت آب و هوایی شهر اولسان نیز اظهار داشت: رطوبت این شهر بالا است ولی از آنجا که چند روز زودتر به این شهر آمده‌ایم و در این مکان تمرینات را ادامه دادیم مشکلی با شرایط جوی نخواهیم داشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با ۱۳ امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.