عقب‌نشینی سرمربی کره در نشست خبری

به گزارش افکارنیوز،چوی کانگ هی ساعت ۱۷:۲۰ امروز(دوشنبه) به وقت محلی در سالن کنفرانس پیش از دیدار کره جنوبی - ایران حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

وی گفت: این آخرین بازی ما است و باید تحت هر شرایطی به برد برسیم. می خواهیم با موفقیت بازی ها را تمام کنیم و بازیکنان هم بسیار آماده هستند تا ایران را شکست دهیم. تمرکز ما فقط روی این بازی مهم است تا در نهایت حریف خود را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی ادامه داد: اردوهای خوبی داشتیم و از لحاظ فیزیکی و بالانس تیمی در شرایط خوبی قرار داریم. به هیچ عنوان بابت ترکیب ۱۱ نفره و انتخاب نفرات مشکل ندارم و تمام بازیکنانم آماده هستند که مقابل تیم ملی ایرانی قرار بگیرند. به همه شاگردانم اطمینان دارم تا از زمین مسابقه سربلند بیرون بیایند. این یک بازی خانگی است و ما باید برنده شویم. هر چند مشکلاتی در چند وقت اخیر داشتیم ولی خوشبختانه حل شد.

چوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی در مورد حرف هایی که در مورد ایران زده بود و اینکه فیفا می گوید فوتبال یک ورزش زیبا است نه یک میدان جنگ تاکید کرد: بازی زیبا را فردا در زمین مسابقه نشان خواهیم داد در ضمن دیگر دوست ندارم در مورد حرف و حدیث های