طالبی: باید با قلعه‌نویی صحبت کنم

به گزارش افکارنیوز، فرشید طالبی در مورد شرایطش، گفت: در حال حاضر برای آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفته‌ام با توجه به اینکه زیاد تیم عوض نمی‌کنم این موضوع باعثشده حساسیت زیادی روی این مسئله به خرج دهم و تحقیق زیادی کنم.

وی در مورد اینکه چه وضعیتی بین او و سپاهان است، عنوان کرد: تا زمانی که برگه تسویه‌ حساب دستم نباشد نمی‌توانم بگویم که جدا شدم در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و احتمال جدایی ام زیاد است.

طالبی در پاسخ به این سؤال که با توجه به مذاکرات باشگاه سپاهان با شجاع خلیل‌زاده و هادی عقیلی به نظر می‌رسد او از این تیم جدا خواهد شد، عنوان کرد: همانطور که من بازیکن آزاد هستم و می‌توانم با هر تیمی مذاکره کنم، باشگاه نیز با هر بازیکنی که دوست دارد می‌توند وارد مذاکره شود. مهم این است که در زمان عقد قرارداد تعهدی وجود داشته باشد. برایم مهم این است پولی که از باشگاه می‌گیریم هواداران و آن ها از من راضی باشند. برای من افتخار است که هرچه داشتم برای موفقیت تیم ارائه کردم و هیچگاه کم‌کاری نکردم. تا به حال در زمین فوتبال گریه نکرده بودم که برای سپاهان چنین کاری را نیز انجام دادم.

مدافع تیم سپاهان در مورد مذاکره با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ‌ صحبت جدی نداشتم. اگر اتفاقی قرار باشد رخ دهد باید با شخص امیر قلعه‌نویی صحبت کنم، فعلا امیر قلعه نویی مسافرت است و هنوز نتوانستم با او صحبت کنم. دوست ندارم اسیر سیاست‌های بیرونی شوم برای من افتخار بود که با مجید جلالی مذاکره کردم و اگر قرار باشد به استقلال بپیوندم با امیر قلعه‌نویی صحبت کنم. درست است که تراکتورسازی و سپاهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال متفاوت است. برای من مربی بسیار اهمیت دارد و باید با قلعه نویی نیز صحبت کنم. اگر لایق باشم چنین اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا عدم حضورش در تراکتورسازی قطعی شده است، عنوان کرد: از تراکتورسازی فرصت خواستم. مجید جلالی به من اعلام کرد که باید هرچه سریعتر جوابم را بدهم اما بر سر انتخاب تیم آینده ام حساسیت زیادی دارم. باور کنید استرس الانم بیشتر از انجام ۱۰۰ بازی حساس است. دوست دارم انتخاب درستی کنم و با انجام یک انتخاب غلط کاری نکنم که از پیشرفتم جلوگیری شود.

طالبی در مورد دیدار فردا ایران و کره جنوبی، تاکید کرد: امیدوارم مردم فردا از نتیجه بازی تیم ملی خوشحال شوند و بار دیگر شور و هیجان را در ملت ایران ببینیم. مردم ایران لیاقت زیادی دارند و امیدوارم با موفقیت تیم ملی خوشحال شوند. ایران می توند کره را شکست دهد و مطمئن هستم بازیکنان برای موفقیت ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد. خدای ناکرده اگر شکست هم خوردیم، باید بدانیم که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادهاند و این اتفاق به خواست خدا افتاده است.