سپاهان با عقیلی به توافق رسید

به گزارش افکارنیوز،رسول خوروش در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با هادی عقیلی به توافق نهایی رسیده ایم. قرار است او برای صحبت در خصوص جزئیات مربوط به قرارداد امروز به اصفهان بیاید و به احتمال فراوان قرار داد این بازیکن به امضای طرفین خواهد رسید.

وی در خصوص صحبت هایی که در مورد پیوستن فرشید طالبی به تیم استقلال پس از ملحق شدن احمد جمشیدیان به این تیم مطرح شده اظهار داشت: فرشید طالبی و احمد جمشیدیان بازیکنان خوبی هستند که زحمات زیادی برای تیم سپاهان کشیده اند و حضور آنها در تیم استقلال هیچ شبهه ای برای ما ایجاد نمی کند، ضمن اینکه طالبی هنوز با ما فسخ قرارداد نکرده است.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص پیوستن محمدرضا خلعتبری به این تیم نیز خاطر نشان کرد: خلعتبری با باشگاه عجمان قرارداد رسمی دارد و ابتدا باید تکلیف خود را با این باشگاه مشخص کند تا بعد در خصوص سپاهانی شدن وی صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار داد علی حمودی به امضای این بازیکن نیز رسیده، تاکید کرد: مطمئن نیستم که آیا نسخه قرارداد حمودی به امضای این بازیکن رسیده یا خیر چون مدیرعامل باشگاه قرار داد را بسته است. زمانی که می‌خواستیم قرارداد امضا کنیم هنوز نسخه‌های جدید در اختیارمان قرار نگرفته بود و طی استعلامی که از فدراسیون فوتبال گرفتیم آنها اعلام کردند امضای قرار داد در برگه های فعلی قابل قبول و قانونی است.

خوروش در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن دیگر جذب خواهید کرد، تصریح کرد: ما بر اساس لیست سرمربی تیم به دنبال جذب دو بازیکن دیگر نیز هستیم که فغلا نمی خواهیم نام این بازیکنان و پست آنها را اعلام کنیم.

وی در خصوص وضعیت اردوی آماده سازی تیم سپاهان نیز اعلام کرد: هنوز مشخص نشده که اردوی آماده سازی خود را در داخل و یا خارج از ایران برگزار می کنیم.