نوری: درودگر دروغ زیاد می‌گوید!

به گزارشافکارنیوز،پژمان نوری پس از عقد قرارداد یک ساله با استقلال در این‌باره گفت: واقعیت این است که دوست داشتم در ملوان بمانم و به این تیم کمک کنم اما شرایطم در آن‌جا مهیا نشد و بین گزینه‌هایی که داشتم دیدم استقلال از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم در این تیم موفق باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس پیشنهادی داشت یا خیر، اظهار کرد: امسال پیشنهادی نداشتم. سال گذشته و تا پیش از آمدن آقای دایی از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که با آمدن آقای دایی به طور کل کنسل شد.

کاپیتان فصل گذشته‌ی ملوان در پاسخ به این سوال که صادق درودگر مدعی شده پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی ملوان را رد کرده است، مدعی شد: درودگر دروغ زیاد می‌گوید! این هم یکی دیگر از دروغ‌هایش. شما فصل گذشته دیدید ما چقدر خوب بودیم اما در نیم‌فصل دوم تنها یک پیروزی به دست آوردیم. امسال هم آقای درودگر می‌خواهند تنهایی تیم را بگردانند و ان‌شاءالله همه نتیجه‌ی کار او را خواهند دید.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد هواداران ملوان در فرودگاه جلوی او را گرفته‌اند و از او خواسته‌اند ملوان را ترک نکند، گفت: این‌گونه نبود که هواداران بیایند. من خواستم سوار هواپیما شوم که دیدم آقای درودگر از هواپیما پیاده شد. او متاسفانه چیزی گفته و جو داده است. ما واقعا دو، سه دقیقه در فرودگاه صحبت کردیم و او این حرف‌ها را پخش کرده است.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال افزود: خیلی به استقلال و موفقیتش امیدوارم. من از رقابت استقبال می‌کنم؛ چرا که به فوتبالم کمک می‌کند.

بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در پرسپولیس در سال‌های گذشته تقابل با هواداران این تیم را ایجاد نخواهد کرد، بیان کرد: من ۴ سال است که از پرسپولیس درآمده‌ام. روزهای خوبی را با پرسپولیس گذراندم و با این تیم قهرمان شدم ولی آمده‌ام استقلال، چرا که می‌خواهم پیشرفت کنم.

نوری در پایان درباره زمان حضورش در تمرینات استقلال اظهارکرد: باید به شمال بروم و کارهایم را انجام بدهم. پس از بازگشت به تمرینات استقلال میپیوندم.