دلایل عدم توافق قاضی با استقلال

به گزارش افکارنیوز،محمد قاضی که برای مذاکره با باشگاه استقلال به دفتر فتح الله زاده رفته بود اظهار داشت: من به احترام مدیرعامل باشگاه به اینجا آمدم و صحبت های خوبی مطرح شد اما اینکه چه اتفاقی بیفتد به جلسه بعدی موکول شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شما نظرتان را بدهید یا باشگاه استقلال گفت: من باید نظر نهایی‌ام را به باشگاه استقلال بگویم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی است یا خیر گفت: بحثمالی نبود و امیدوارم صحبت‌های دیگری نشود و در نهایت اتفاقاتی بیفتد که هم به نفع فوتبال من باشد و هم اگر در استقلال بودم به این تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امشب به تبریز می‌رود یا خیر گفت: هم با باشگاه تراکتور سازی و هم با باشگاه راه‌آهن مذاکره کرده‌ام ولی هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم هرجا که قسمت باشد به میدان بروم.

قاضی در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد به استقلال بیاید گفت: همه چیز به اتفاقات بستگی دارد. قرار است در جلسه بعدی که خیلی زود برگزار می‌شود صحبت‌هایمان را انجام دهیم.

خبرنگاری پرسید آیا امشب به تبریز میروید که قاضی گفت: نمیتوانم اینقدر صریح در مورد این مسئله صحبت کنم اما امشب با تراکتورسازی مذاکره می کنم.