قرارداد جهانبخش با هلندی‌ها به بن بست خورد

به گزارش افکارنیوز،امیر عابدینی در خصوص وضعیت علیرضا جهانبخش با باشگاه " ان ای سی " خاطرنشان کرد: تمام کارهای مقدماتی انجام شد و حتی او تست پزشکی باشگاه را نیز پشت‌سر گذاشت اما قراداد وی را به طور رسمی منعقد نکرده‌ایم که دلیل آن هم یک بند در قرارداد اوست که هلندی‌ها آن را اضافه کرده‌اند.

وی افزود: ما قرارداد را به صورت ۱ + ۲ بسته ایم ولی هلندی‌ها می‌گویند که باید قرارداد را ۱ + ۳ ببندیم تا این بازیکن سه سال در اختیار آنها باشد. جهانبخش ۵ سال با داماش قراداد داشت و در این باره ما با آنها بحثداریم. البته ما دوشنبه شب پیشنهاد جدیدی را مطرح کردیم و به آنها گفتیم که اگر پیشنهاد جدیدی از سوی یک باشگاه بزرگ مطرح شود شرایط چگونه خواهد بود و منتظر پاسخ هلندی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه داماش تصریح کرد: غیر از حسین ابراهیمی که از جمع ما جدا شده است حاجی زاده هم خواستار بازگشت به فوتبال تبریز شد که موافقت کردیم. تلاش ما بر این است که از بازیکنان امید و زیر ۲۳ سال استفاده کنیم که ۹ بازیکن را تست گرفتیم و ۶ نفر از آنها مورد تایید واقع شده‌اند که به تدریج نام این بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

عابدینی با اشاره به قراردادهای این باشگاه خاطرنشان کرد: ما کف قرارداد را یکصد میلیون و سقف را ۵۰۰ میلیون تعیین کرده‌ایم. بازیکنان ما از تیم‌های دیگر واقعا پیشنهادهای ۷۰۰ میلیونی داشته‌اند ولی در داماش با ۴۰۰ میلیون مانده‌اند. آبشک، نظیف کار، مهدوی، فراهانی، رودباریان، متوسل زاده و… همگی از تیم های دیگر پیشنهادهای خوبی داشته‌اند.

وی در خصوص قرادادهای میلیاردی که این روزها از سوی بازیکنان مطرح می‌شود، عنوان کرد: به نظرم این نرخ تورم است که قیمت‌ها را بالا برده است. یک روز قراردادها ۱۰۰ میلیون تومان بود ولی قراردادهای ۱۸ میلیارد تومانی برای تبلیغات و پخش تلویزیونی وجود نداشت. البته اگر درآمد فوتبال به سقف آن برسد دیگر این قراردادها به چشم نمی‌آید.