به گزارش افکارنیوز، ‌ علی پروین با اظهار خشنودی از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل اظهار کرد: همیشه فوتبال ایران در مواقع حساس تعصب خود را نشان می‌دهد. واقعا از بازی ملی‌پوشان و این پیروزی لذت بردم. یاد حماسه استرالیا افتادم.

وی افزود: با توجه به جوی که سرمربی کره ایجاد کرده بود، قبلا هم گفته بودم که هر گاه غیرت ایرانی شارژ شود و بچه‌ها غیرتی شوند بهتر کار می‌کنند و نتیجه می‌گیریم. من واقعا از بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان لذت بردم و هرجا لازم باشد به استقبالشان می‌روم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این پیروزی را به همه مسئولان ورزش بویژه وزیر و رییس فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. خوشحالم که خون تازه‌ای به رگ‌های فوتبال ایران تزریق شد و زمینه برای موفقیت‌های بیشتر پدید آمد. قطعا از این پس شاهد لژیونر شدن بیشتر بازیکنان فوتبال ایران خواهیم بود.

پروین در پایان با تبریک صعود ایران به جام جهانی گفت: خوشبختانه سال خوبی را در ورزش پشت سر میگذاریم و روزهای خوب یکی از پی دیگری میآید. بعد از موفقیت قهرمانان ایران در المپیک لندن حالا فوتبال هم به جام جهانی رفته و قطعا مردم ایران شاد هستند. من هم در کنار آنها خوشحالم و این پیروزی و موفقیت را به آنها تبریک میگویم.