به گزارش افکارنیوز، ‌ اکبر میثاقیان در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و صعود مستقیم ایران به جام جهانی عنوان کرد: این برد همه ما را خوشحال کرد. پیش از این هم به دلم افتاده بود که کره جنوبی را شکست می‌دهیم. تعامل خوبی بین رسانه‌ها، مردم و بازیکنان تیم ملی به وجود آمده بود.

وی ادامه داد: گرچه بازیکنان بازی خطرناکی را به نمایش گذاشتند اما در پایان توانستیم یک پیروزی شیرین را به دست آوریم. خدا هم ما را یاری کرد تا مردم را بار دیگر خوشحال کنیم.

این مربی فوتبال با اشاره به صحبت‌های مربی کره جنوبی پیش از بازی افزود: مربی کره صحبت‌هایی کرد که همه ما را ناراحت کرد. خوشحالم که توانستیم او را ناک‌اوت کنیم. کی‌روش هم نشان داد که اخلاقش همچون ایرانی‌ها شده و فرد با تعصب و بامعرفتی شده است. او دوست‌داشتنی شده و نشان داده به فکر تیم است.

میثاقیان درباره عملکرد کی‌روش افزود: ما که از همان ابتدا با او بد نبودیم. کی‌روش شاید روزهای اول با فوتبال ایران مشکل داشت اما اکنون و در یک سال اخیر با فوتبال ما آشنا شده است. او روانشناس قوی‌ای است و عملکرد خوبی داشت.

وی درباره حضور ایران در جام جهانی گفت: ما تا جام جهانی یک سال فرصت داریم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با قدرت حاضر شویم. زمانی که رحمتی از تیم ملی رفت همه نگران بودند اما رحمان احمدی نشان داد که توانایی بالایی دارد. کم کم باید بازیکنان خوب را شناسایی کنیم.

وی در پایان جلال حسینی را بهترین بازیکن تیم ملی معرفی کرد.