منتظری: شاید نیم فصل دوم هم بمانم

به گزارشافکارنیوز،پژمان منتظری بعد از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه در جریان رفتنم از استقلال بودند قرار بود تیم چینی من را به تیم دیگری قرض بدهد چون چهار بازیکن خارجی خود را گرفته بودند اما من گفتم بهتر است به طور قرضی در استقلال بازی کنم.

وی افزود: آنها گفتند چون می‌خواهی این بند قرارداد اضافه شود از دستمزدت کم می‌کنیم و خوشبختانه در مورد مسئله مالی با فتح‌الله‌زاده صحبت نکردم و حتی او به من گفت می‌خواهی تا نیم فصل در استقلال باشی یا نیم فصل؟ که گفتم تا نیم فصل بهتر است. او در این چند ماه به من لطف زیادی کرد. در این چند سال چیزهایی برای خودم ساختم که حیفم آمد آنها را از دست بدهم. مطمنئنا تا نیم فصل در استقلال می‌مانم و البته قراردادی هم نبسته‌ام اما در ایران دوست دارم برای استقلال بازی کنم و چند روز آینده تصمیم می‌گیرم که نیم فصل دوم هم می‌مانم یا از استقلال جدا می‌شوم ولی در لیگ قهرمانان آسیا حتما استقلال را همراهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه به همه چیز انتقال به چین فکر کرده است یا نه، گفت: حتی تیم‌های عربی که می‌گویید بهتر است سایه سنگینی داشت که بازیکن را تنبل بار می‌آورد. من دوست داشتم دو سال در خارج از ایران بازی کنم و شاید دیگر این فرصت نصیبم نشود. شاید اگر صبر می‌کردم بعد از جام جهانی می‌توانستم به تیم‌های دیگر بروم و شش ماه پیش قصد ترک استقلال را داشتم که قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند. یکی از دغدغه‌های فکری من همین بود که بعد از جام جهانی پیشنهادهای بیشتری می‌آید ولی آن هم یک نوع ریسک بود. یادتان نرود موقعیتی نصیبم شده که می‌توانم ۶ ماه در استقلال باشم ولی هیچ چیز قطعی نیست و شاید در نیم فصل دوم هم در استقلال بمانم و در این چندروز تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.

مدافع ملی پوش استقلال در مورد مسافت زیاد ایران وچین اذیت‌تان نمی‌کند، گفت: ممکن است هر تصمیمی بگیرم و همان ۶ ماه پیش در مورد اردوهای تیم ملی با تیم چینی توافق کردم و گفتم این بند از بندهای اصلی قراردادم است.

وی در مورد مشورتش با کی‌روش برای سفر به چین، گفت: مشورت نکردم چون فرصتی پیش نیامد.

منتظری در مورد تیم پیشنهاد دهنده چینی گفت: تیم دالیان چین نیست اما تیم ضعیفی هم نیست و به زودی اسم تیم را می‌گویم و پیشنهاد آنها به من ایمیل شده است. اما مطمئن باشید این تیم در خود چین حضور دارد. خودم هم اسم تیم را نمی‌دانم(با خنده)

منتظری در مورد حضورش در تمرین استقلال، گفت: ۶ ماه است که به اهواز نرفته‌ام اگر تا ساعت ۱۹ بلیت گرفتم می‌روم اهواز وگرنه امروز در تمرین استقلال شرکت می‌کنم. گذرنامه‌ام را امروز گرفتند و برایم ویزا هم گرفته شده و با استقلال به اوکراین می‌روم.

وی افزود: برخی تیم‌ها من را می‌خواستند اما دیگر پیشنهاد ندادند و در برخی مقاطع مذاکرات‌مان به جایی نرسید.

منتظری در مورد دور بودنش از لیگ ایران باعث نمیشود حضورش در تیم ملی تحت تاثیر قرار بگیرد، گفت: کیروش همیشه روی بازیکنانش برنامه ریزی میکند و این مسئله عاملی نیست که از تیم ملی جدا شوم و همانطور که گفتم دوست دارم دو سال دوری از فوتبال ایران را تجربه کنم ولی در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.