شانس ایران برای صعود به صفر رسید

به گزارشافکارنیوز،تیم‌های ملی والیبال روسیه و آلمان در هفته ششم لیگ جهانی والیبال و در دومین بازی خود در فرانکفورت به مصاف هم رفتند که روسیه ۳ بر ۲ مغلوب میزبان خود شد.

ملی پوشان روسیه در این دیدار مانند شب گذشته در دو گیم اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب آلمان شدند، در گیم‌های سوم و چهارم نیز با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند، اما در گیم پنجم ۱۸ بر ۱۶ مغلوب آلمان شدند تا در نهایت از آخرین بازی خود یک امتیاز کسب کنند و اندوخته‌های خود را به ۱۹ امتیاز برسانند.

در دیگر بازی گروه دوم این رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایتالیا در صربستان به مصاف این کشور رفت و در مبارزه‌ای سنگین ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با ۱۹ امتیاز با روسیه برابر شود. ایتالیا هنوز یک بازی دیگر در پیش دارد.

ملی‌پوشان ایتالیا در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۲ و ۱۹بر ۱۷ صربستان را شکست دادند، اما در گیم‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان خود شدند.

در حال حاضر تیم آلمان با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم است و دو بازی دیگر با ایران در هفته آینده دارد. این تیم هنوز امید به صعود دارد به شرطی که در ایران ۶ امتیاز دو بازی را کسب کند.

صربستان نیز با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم است و یک بازی دیگر برابر ایتالیا دارد که اگر ۳ امتیاز آن را نیز کسب کند، امیدی به صعود نخواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران نیز با ۹ امتیاز در مکان پنجم است و ۳ بازی دیگر دارد(یک بازی با کوبا و ۲ بازی با آلمان در تهران). بنابراین تیم ملی والیبال ایران دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۳ ندارد.

تیم ملی والیبال روسیه باید تا پایان هفته هفتم لیگ جهانی والیبال در حسرت یک امتیاز بماند تا نتیجه دیدارهای تیم ایران و آلمان مشخص کننده وضعیتش برای صعود باشد.

در دیگر دیدارهای امشب لیگ جهانی والیبال نیز این نتایج به دست آمد:

فنلاند ۳ - هلند یک(۲۵-۱۹،۲۶-۲۴،۲۰-۲۵ و ۲۵-۲۰)

برزیل ۳ – بلغارستان یک(۱۹-۲۵،۲۵-۲۱،۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۹)

ژاپن یک - کانادا ۳ (۱۱-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۰-۲۵)