آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان ایران برابر کوبا

به گزارش افکارنیوز،دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۵:۱۰ امروز در سالن سیدواد دپورتیوا شهر هاوانا برگزار شد که در پایان این مسابقه شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه ۳ بر یک و با نتایج(۲۵ - ۲۲،۲۰ - ۲۵،۱۸ - ۲۵،۲۲ - ۲۵) برای دومین بار از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتیازهای خود را به ۱۲ رساندند.

امیر غفور، بازیکن تیم ملی ایران با به دست آوردن ۱۹ امتیاز به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن ایران و این میدان معرفی شد.

در تیم کوبا هم داوید فل و رولند کپدا با کسب ۱۶ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکنان تیمشان را به خود اختصاص دادند.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله امیر غفور از مجموع ۲۷ حمله، توانست ۱۵ امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از غفور، علیرضا مباشری از ۲۷ حمله خود موفق شد ۱۲ امتیاز کسب کند. رحمان داودی هم در این بازی ۲۰ حمله انجام داد و موفق به کسب ۹ امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.



در دفاع محمد موسوی عراقی در تیم ایران از مجموع ۳۵ دفاع خود توانست ۷ امتیاز کسب کند و پس از وی امیر غفور ۱۱ دفاع انجام داد که موفق به کسب ۴ امتیاز شد. حمزه زرینی هم یک دفاع انجام داد و توانست یک امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

در بخش سرویس هم رحمان داودی ۱۵ بار پشت خط سرویس قرار گرفت و توانست ۵ امتیاز مستقیم سرویس کسب کند. معروف هم از ۱۱ باری که پشت خط سرویس قرار گرفت ۲ امتیاز کسب کرد. محمد موسوی هم از ۱۳ باری که پشت خط سرویس قرار گرفت موفق شد یک امتیاز برای ایران کسب کند.